• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3670 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

ويژه

اهداي تقديرنامه كيفيت چهارستاره به آسياتك

شركت انتقال داده‌هاي آسياتك موفق به كسب تقديرنامه كيفيت چهار ستاره از سيزدهمين دوره جايزه ملي كيفيت ايران شد.  به گزارش روابط عمومي شركت آسياتك، در اين همايش كه روز سه شنبه 18 آبان 1395 به همت سازمان ملي استاندارد و در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد، نتايج ارزيابي سيزدهمين دوره جايزه ملي كيفيت اعلام و از برگزيدگان تقدير به عمل آمد.  بر اساس اين گزارش در اين ارزيابي محمد صالحي‌نژاد، معاون اجرايي شركت انتقال داده‌هاي آسياتك به نمايندگي از اين شركت به دليل مديريت كيفيت جهت خدمات اينترنت پرسرعت ADSL2+ موفق به دريافت تقديرنامه اشتهار به كيفيت چهار ستاره از سوي سازمان ملي استاندارد ايران شد.  در اين همايش كه طي آن پيامي از سوي دكتر علي لاريجاني، رياست محترم مجلس شوراي اسلامي جهت اهميت كيفيت و لزوم توجه به آن در تمامي سطوح قرائت شد.


افتتاح كارخانه چادرمشكي با تسهيلات بانك صنعت

واحد صنعتي شركت نساجي حجاب شهركرد، بزرگ‌ترين توليد‌كننده چادرمشكي كشور با تسهيلات بانك صنعت و معدن و طي مراسمي با حضور جهانگيري، معاون اول رييس‌جمهوري افتتاح شد.  به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن اين شركت با بيش از 20 ميليون يورو تسهيلات بانك صنعت و معدن، از محل صندوق توسعه ملي راه‌اندازي شده و سالانه 10 ميليون متر مربع انواع پارچه‌هاي چادري توليد مي‌كند.  با بهره‌برداري از اين واحد توليدي براي بيش از 200 نفر اشتغال مستقيم ايجاد شده و صرفه‌جويي ارزي بالايي براي كشورمان فراهم آمده است.  گفتني است علاوه بر اين واحد توليدي، شركت صنايع ورق‌هاي پوشش‌دار تار نيز با حضور جهانگيري با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن به بهره‌برداري رسيده است.

راه‌اندازي پايگاه شبانه‌روزي بانك ملت

بانك ملت نسبت به راه‌اندازي يك پايگاه شبانه‌روزي و دو باجه جديد در دو استان كشور اقدام كرد. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، مديريت شعب استان هرمزگان با هدف افزايش سطح دسترسي مردم به خدمات نوين بانكي، يك پايگاه شبانه‌روزي خودپرداز در شهرك مسكن مهر پيامبر اعظم بندرعباس نصب و راه‌اندازي كرد. با راه‌اندازي اين پايگاه جديد، شمار پايگاه‌هاي شبانه روزي بانك ملت در استان هرمزگان به ۱۱ پايگاه رسيد. در عين حال در راستاي ارتقاي سطح خدمات‌رساني به مردم، دو باجه جديد بانك ملت در مجتمع تجاري ستاره باران و چرمشهر تحت نظارت شعب شهيد چمران و صوفيان در استان آذربايجان شرقي به بهره‌برداري رسيد.


ثبت سرمايه ۵۰ هزار ميليارد ريالي بانك ملت

 به گزارش روابط عمومي بانك ملت، بر اساس تصميمات مجمع عمومي فوق‌العاده اين بانك در روز ۳۰ تير ۱۳۹۵، افزايش سرمايه اين بانك بزرگ بورسي از مبلغ ۴۰ هزار ميليارد ريال به ‌مبلغ ۵۰ هزارميليارد ريال به تصويب سهامداران رسيد.  بر اساس اين گزارش، افزايش سرمايه ۱۰ هزار ميليارد ريالي (معادل ۲۵ درصد) بانك ملت از محل اندوخته، در روز ۲۸ مهرماه ۹۵ در مرجع ثبت شركت‌ها به ثبت رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون