• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3679 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

پيشخوان

ادامه شرايط نامساعد جسمي آيت‌الله موسوي‌اردبيلي

آيت‌الله موسوي‌اردبيلي همچنان در شرايط نامساعد جسمي به سر مي‌برد. روز گذشته بيمارستان لاله تهران شاهد حضور مقامات و شخصيت‌هاي بسياري بود كه براي عيادت از اين مرجع تقليد شيعيان عازم اين بيمارستان شده بودند. مقام معظم رهبري نيز روز گذشته با حضور در اين بيمارستان‌، از آيت‌الله موسوي‌اردبيلي عيادت كردند. رهبر انقلاب اسلامي در اين عيادت ضمن دعا براي آيت‌الله موسوي‌اردبيلي، از اقدامات انجام‌شده براي معالجه ايشان مطلع شدند. همچنين آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني نيز صبح ديروز با حضور در بيمارستان از وي عيادت كرد. رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن گفت‌وگو با اعضاي خانواده آيت‌الله اردبيلي و پزشكان معالج، از نزديك در جريان مداواي آيت‌الله اردبيلي قرار گرفت و از درگاه خداوند براي شفاي عاجل ايشان دعا و آرزوي بهبودي و سلامت كامل كرد. گفتني است حسن روحاني رييس‌جمهور، علي لاريجاني رئيس مجلس، حسين فريدون دستيار ويژه رييس‌جمهور، محمود علوي وزير اطلاعات، علي‌اكبر صالحي رييس سازمان انرژي اتمي، سيدعلي خميني و سيدمحمد خاتمي رييس دولت اصلاحات نيز با حضور در بيمارستان لاله تهران از آيت‌الله موسوي‌اردبيلي عيادت و براي شفاي عاجل وي دعا كردند.


سوال نماينده تهران
از وزير اقتصاد در مورد حساب‌هاي قوه قضاييه

محمود صادقي، نماينده مردم تهران در سوالي از علي طيب‌نيا، وزير امور اقتصاد و دارايي كشور خواستار توضيح وي در مورد مبناي قانوني و شرعي افتتاح حساب‌هاي سپرده توسط قوه قضاييه شد. به گزارش «اعتماد»، در بخش ديگري از اين سوال آمده است: «تعداد اين حساب‌ها، صاحبان حساب‌ها؛ مبالغ واريز شده و سود حاصله و موارد مصرف آن از چه قرار است؟


بيانيه حسين‌‌الله‌كرم درباره سعيد طوسي:
مدعى‌العموم درخواست اشد مجازات كند

حسين‌الله‌كرم و شوراى هماهنگى حزب‌الله درباره سعيد طوسى بيانيه‌اي را منتشر كردند. به گزارش ايلنا؛ متن اين بيانيه در صفحه رسمي حسين‌الله‌كرم در اينستاگرام منتشر شده. در بخشي از اين بيانيه آمده:
 بى‌ترديد رسيدگى به اين پرونده مانند ديگر پرونده‌ها در قوه قضاييه به نتيجه خواهد رسيد اما لازم است مدعى‌العموم علاوه بر درخواست اشد مجازات براى طوسى، در دفاع از مكتب اسلام و قرآن و دفتر رهبرى، پرونده ديگرى عليه حاميان وى تشكيل دهد زيرا كلاس‌هاى قرآن در محله‌ها و مساجد با كاهش حضور نوجوانان روبه‌روست و خانواده‌هاى تحت تاثير مطالب فوق‌الذكر ممانعت دارند. ضمن اينكه دشمن مى‌كوشد با ارتباط دادن موضوع به دفتر رهبرى، علاوه بر وهن اسلام، محبوبيت رهبرى را كاهش دهد. آنها به خوبى مى‌دانند كه مشروعيت دفاع از سوريه و عراق و شهادت مدافعان حرم به حكم رهبرى است، از اين رو مدعى‌العموم را دعوت به انجام مطالب زير مي‌كنيم:
 اگر فردى با سوءاستفاده به حمايت از طوسى برخاسته يا در ايام محاكمه او را در مجالسى با حضور رهبرى يا در افتتاحيه مجلس كنونى و... شركت داده به اتهام وهن دفتر رهبرى محاكمه گردد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون