• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3705 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

خبر

هفت تمديد قرارداد از سال ۲۰۰۵
در ژوئن سال ۲۰۰۵ نخستين تمديد قرارداد مسي تا سال ۲۰۱۰ انجام شد. دو ماه بعد خوان لاپورتا دستمزدش را افزايش داد. اين قرارداد تا سال ۲۰۰۷ طول كشيد و سومين تمديد فرا رسيد. در اين زمان قرارداد تا سال ۲۰۱۴ تمديد شد و ارزش آن به ۱۵۰ ميليون يورو افزايش يافت. يك سال بعد شرايط قرارداد مسي بهتر شد. سپس بارسلونا توانست دو بار سه‌گانه را كسب كند. از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ همه‌چيز به آرامي پيش رفت تا اينكه در ژوئن سال ۲۰۱۴ پيش از تعطيلات زمستاني مهاجم آرژانتيني قراردادش را تا ۲۰۱۸ تمديد كرد. اگر مهاجم آرژانتيني دوباره اين كار را انجام بدهد، براي هشتمين بار اين اتفاق رخ مي‌دهد.

رييس فدراسيون رزمي: دليلي ندارد استعفا بدهم
محمود رشيدي، رييس فدراسيون ورزش‌هاي رزمي درخصوص شايعاتي مبني بر استعفايش از رياست اين فدراسيون گفت: چنين چيزي صحت ندارد و من استعفايي نداده‌ام. اين خبر كذب است و نمي‌دانم اصلا براي چه بايد استعفا دهم. منبع اين شايعات را هنوز نمي‌دانم و كسي به من نگفته كه استعفا دهم. من در وزارتخانه جلسه داشتم اما نه براي استعفا بلكه اين جلسه براي مسائل بودجه بود و با شعباني بهار، معاون همگاني وزارت اين جلسه برگزار شد.

ايران پس از 17 سال ميزبان «جهاني كشتي» مي‌شود؟
در چهاردهمين جلسه هيات رييسه فدراسيون كشتي گزارشي از روند احداث آكادمي ملي كشتي ايران توسط بانك پاسارگاد حامي تيم‌هاي ملي ارايه شد و سلطاني‌فر وزير ورزش از حمايت‌هاي اين مجموعه و مديران آن از ورزش ملي كشور قدرداني كرد. موضوع ميزباني مشترك ايران با يكي از كشورها براي پذيرش رقابت‌هاي جهاني سال 2019 ميلادي، مطرح شد و با حمايت وزير و تاييد هيات رييسه، پيگيري و برنامه‌ريزي براي اخذ ميزباني مسابقات كشتي آزاد و فرنگي قهرماني جهان در سال ٢٠١٩ تصويب شد. ايران از سال 2002 ميلادي ميزبان مسابقات جهاني نبوده و در صورتي كه ميزبان شود بعد از 17 سال ميزبان رقابت‌هاي جهاني خواهد بود. برگزاري مسابقات در مناطق محروم و كمتر برخوردار و توجه ويژه به اين استان‌ها از سوي فدراسيون با حمايت وزارت ورزش، جذب بنگاه‌هاي اقتصادي به سرمايه‌گذاري در ورزش و حمايت از برنامه‌هاي فدراسيون، اعزام مربي از سوي فدراسيون كشتي به كشورهاي مختلف دنيا و تلاش براي توسعه اين رشته در سراسر دنيا براي حفظ هميشگي كشتي در المپيك و حمايت از برنامه‌هاي فدراسيون در راستاي توسعه كشتي زنان از ديگر موارد مطرح شده در اين نشست بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون