• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3724 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

استقلال در آسيا بهتر عمل مي‌كند

سيروس دين‌محمدي پيشكسوت استقلال

1- استقلال با سپاهان و نفت تهران خيلي خوب بازي كرد اما عملكرد جالبي در ديدار با استقلال خوزستان نداشت. استقلال نبايد به حريفانش در ورزشگاه آزادي فضا دهد به ويژه تيم‌هايي كه بازيكن سرعتي دارند. استقلال به تيم خوزستاني كه بازيكنان سرعتي زيادي دارد، بيش از حد فضا داد  و عملكرد دفاعي بازيكنان اين تيم نيز تعريفي نداشت و مدافعان استقلال اشتباهات زيادي داشتند. كادر فني تصميم گرفته بود به حسين حسيني كه هم جوان است و هم در دوره‌اي كه در ملوان حضور داشت و در ليگ برتر فيكس بازي مي‌كرد، فرصت بازي دهد. اين دروازه‌بان جوان نيز در ديدار مقابل نفت و سپاهان خوب عمل كرد اما در اين ديدار، روي گل اول مقصر بود.
2- اگر منصوريان بتواند استفاده از جوانان را ادامه دهد و به 11 نفر اصلي خود دو يا سه بازيكن باتجربه مانند چپاروف و تيموريان را اضافه كند، نتيجه بهتري خواهد گرفت. استقلال تركيب جواني دارد و اين از لحاظ دوندگي زياد خوب است اما كافي نيست، بايد از بازيكنان باتجربه نيز استفاده كند تا اين بازيكنان بتوانند در لحظه‌هاي حساس نتيجه بازي را به نفع استقلال تغيير دهند.
3- السد، تيم قدرتمندي است و بازيكنان خوبي در اختيار دارد اما شرايط ليگ قهرمانان آسيا با ليگ برتر متفاوت است. بازيكنان و كادرفني هم انگيزه بيشتري براي حضور و درخشش در ليگ قهرمانان دارند و هم از حمايت بيشتر هواداران بهره خواهند برد. مطمئن باشيد شرايط آبي‌پوشان پايتخت در آسيا فرق خواهد كرد و به طور حتم بهتر خواهد شد.
4- با بازي‌اي كه استقلال انجام داد، كار خود را براي كسب عنوان قهرماني خيلي سخت كرد. شكست اين تيم مقابل استقلال خوزستان حتي كسب سهميه آسيا براي فصل بعد را نيز دشوار كرد زيرا مدعيان زيادي در ليگ امسال هستند اما بايد ببينيم چه مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون