• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3738 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ بهمن

ويژه

انتخاب مديرعامل فولادمباركه به عنوان مديرجهادي
در مراسم نكوداشت مديران جهادي اجرايي جمهوري اسلامي كه با حضور مقامات دولتي و شماري از مسوولان لشكري و كشوري برگزار شد، از دكتر سبحاني به عنوان مدير برگزيده جهادي اجرايي كشور تقدير به عمل آمد. به گزارش خبرنگار فولاد، اين مراسم همزمان با آغاز دهه مبارك فجر با حضور شماري از مديران قواي سه‌گانه، مسوولان لشكري، كشوري و مديران برتر جهادي كشور به همت كارگروه مديريت و برنامه‌ريزي اقتصادي مجمع تشخيص مصلحت نظام در محل مركز اسناد و كتابخانه ملي در تهران برگزار شد.


نقش بانك صنعت و معدن در اجراي طرح‌هاي نيروگاهي
 حسين عسكري، عضو هيات‌مديره بانك صنعت و معدن گفت: بانك صنعت و معدن توانسته است در توسعه زيرساخت صنايع بزرگ كشور در مناطق كمتر توسعه يافته اقدامات اساسي انجام دهد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن عسكري در جريان بازديد از نيروگاه سيكل تركيبي بهبهان با اشاره به اقدامات بانك صنعت و معدن براي كمك به توسعه زيرساخت‌هاي مورد نياز صنايع بزرگ به ويژه در مناطق كمتر توسعه‌يافته، از سرمايه‌گذاري اين بانك در پروژه‌هاي بهره‌برداري شده توليد برق به ظرفيت ٣٠٠٠ مگاوات و پروژه‌هاي در حال احداث توليد برق به ظرفيت ٢٠٠٠ مگاوات خبر داد كه نقش راهبردي در تامين نيازهاي اساسي صنايع در چارچوب اقتصاد مقاومتي در مقياس كلان ايفا مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون