• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3165 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن

چگونه در شبكه‌هاي اجتماعي محبوب باشيم؟


يو اس‌اي تودي| قدرت و نفوذ شبكه‌هاي اجتماعي هر روز بيشتر مي‌شود و بسياري از كاربران معمولي اين شبكه‌ها سعي مي‌كنند تا خودشان را ميان دوستان حقيقي و مجازي‌شان محبوب‌تر نشان دهند. روش‌هاي مختلفي را مي‌توان به كار گرفت تا با استفاده از مهارت‌هاي تاثيرگذار در شبكه‌هاي اجتماعي محبوب شد.

از وب‌سايت خود به صفحات شبكه‌هاي اجتماعي لينك بدهيد

خيلي از افراد علاقه‌مند به مطالب وب‌سايت شما هستند اما نمي‌دانند كه شما در شبكه‌هاي اجتماعي نيز فعال هستيد، حتما از وب‌سايت خود به صفحات شبكه اجتماعي خودتان لينك بدهيد و صفحات خود را به مخاطبين وب‌سايت‌تان معرفي كنيد و از آنها بخواهيد كه شما را در شبكه‌هاي اجتماعي دنبال كنند.

اتصال شبكه‌هاي اجتماعي به يكديگر

شايد ندانيد كه اكثر شبكه‌هاي اجتماعي قابليت اتصال به يكديگر را دارند، به عنوان مثال شما مي‌توانيد شبكه اجتماعي فيس‌بوك، توييتر و اينستاگرام را به هم متصل كنيد و با انتشار يك مطلب در اينستاگرام اين مطالب به‌صورت اتوماتيك در دو شبكه ديگر قرار گيرد، موضوع جالب اين است كه مطالب طوري منتشر مي‌شوند كه مشخص مي‌شود از طريق شبكه‌هاي ديگر انتشار يافته‌اند و همين موضوع باعث مي‌شود كه مخاطبين بتوانند شما را در شبكه‌هاي ديگر نيز بيابند و در آنجا نيز شما را دنبال كنند.

استفاده از انتشار اتوماتيك مطالب در آينده

جديدا شبكه‌هاي اجتماعي امكاني را فراهم كرده‌اند كه شما مي‌توانيد با استفاده از آن‌يك مطلب را كامل آماده كنيد و در هنگام انتشار براي آن تاريخ و زماني در آينده را تعيين كنيد تا آن مطلب دقيقا در همان زمان به‌صورت اتوماتيك منتشر شود. با استفاده از اين امكان شما مي‌توانيد يك روز در هفته و درزماني كمتر از يك ساعت براي كل روزهاي هفته آينده مطلب قرار داده و تاريخ انتشار تعيين كنيد و صفحات شما هر روز به‌صورت اتوماتيك به‌روزرساني شود.

استفاده از هشتگ‌ها

شما مي‌توانيد هنگام انتشار مطالب خود در شبكه‌هاي اجتماعي آنها را با كلمات كليدي مربوط به محتواي مطلب تگ كنيد، همچنين مي‌توانيد كلمات داخل يك متن را نيز با قرار دادن «#» قبل از كلمات به تگ تبديل كنيد. اين موضوع باعث مي‌شود كه افراد ديگر با جست‌وجوي آن كلمات در شبكه‌هاي اجتماعي مطالب شما را پيدا كنند و محبوبيت مطالب‌تان افزايش مي‌يابد.  اگر يك صفحه تجاري ساخته‌ايد، حتما يك پروفايل شخصي هم داريد و در پروفايلتان دوستان شما نيز در ليست دوستان حضور دارند، اگر با حساب كاربري خودتان وارد صفحه تجاري‌تان شويد، با قسمتي مواجه مي‌شويد با نام دعوت از دوستان كه به شما اين امكان را مي‌دهد با فرستادن دعوت‌نامه به دوستان خودتان از آنها بخواهيد صفحه شمارا دنبال كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون