• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3751 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

نخستين نشست تخصصي انجمن اسلامي معلمان منطقه ۵ تهران

 با حضور جمعي از فرهنگيان و مسوولان آموزش و پرورش شهر تهران و فعالان تشكل‌هاي مدني و صنفي و اصحاب رسانه نخستين نشست تخصصي انجمن اسلامي معلمان منطقه ۵ تهران برگزار شد.
 در اين نشست كمره‌اي، مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به موضوع رسالت آموزش و پرورش و نقش تشكل‌هاي مدني گفت: انتظارات از آموزش و پرورش بالا رفته و روزبه‌روز هم بالاتر مي‌رود با اين شرايط و امكانات قادر به پاسخگويي نيستيم. آموزش و پرورش نه فقط دركشور ما بلكه همه كشور‌ها در مقابل سرعت تحولات با چالش جدي مواجه است. به اعتقاد من تشكل‌ها يك فرصت براي آموزش و پرورش هستند. تشكل‌ها نيز به‌شدت نيازمند فعاليت‌هاي حرفه‌اي در حوزه كاري خود هستند تا بتوانند نظرات خود را به سيستم بقبولانند و از آن دفاع كنند، در واقع تشكل‌ها براي بالندگي خود بايد حرفه‌اي‌تر عمل كنند تا بتوانند از شرايط موجود به خوبي بهره ببرند. گاهي اوقات مطلق‌گرايي در تشكل‌ها آنها را از اهداف‌شان دور مي‌كند. رصد تحولات و تغييرات همراه با توسعه اطلاعات و آگاهي‌ها از ديگر مسائل حايز اهميت براي تشكل‌هاست ماهم سعي خواهيم كرد تا زمينه حضور هرچه بيشتر تشكل‌ها در آموزش و پرورش فراهم شود.
لازم به ذكر است دراين نشست، سرياني يكي از اعضاي انجمن اسلامي منطقه 5 و فراهاني، رييس انجمن اسلامي معلمان اين منطقه مطالبي را عنوان كردند و گزارشي ازعملكرد انجمن نوپاي منطقه ارايه دادند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون