• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3758 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

وزير اطلاعات: يخ تحريم‌ها در حال آب شدن است


گروه سياسي| وزير اطلاعات امنيت و نشاط را دو مقوله‌اي مي‌داند كه اگر فراهم شود جامعه خود دشمن را طرد خواهد كرد. وي گفت: اگر براي امنيت و نشاط مردم محيط فراهم نشود مشكلات جامعه دوچندان مي‌شود، در صورتي كه اگر امكانات لازم را فراهم كنيم مردم دشمن را طرد مي‌كنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران محمود علوي با بيان اينكه مسووليت يك نعمت، فرصت و ابزار است و از مسووليت در باب نعمت مي‌توان با گشايش گره‌هاي مردم در راستاي رسيدن به اهداف از نعمت استفاده كرد، اظهار داشت: اگر فرصت مسووليت ابزاري براي رسيدن به اهداف شخصي و منفعتي باشد كفران نعمت محسوب مي‌شود. مهم‌ترين جملات وزير اطلاعات را در ادامه بخوانيد.
‌ ‌ اگر براي امنيت و نشاط مردم محيط فراهم نشود مشكلات جامعه دوچندان مي‌شود در صورتي كه اگر امكانات لازم را فراهم كنيم مردم دشمن را طرد مي‌كنند و اين در حالي است كه بدون امنيت و نشاط خيري به جامعه و كشور نمي‌رسد و زمينه نارضايتي و دلسرد كردن مردم فراهم مي‌شود.
‌ ‌ در اتاق مسوولان بايد به روي مردم باز باشد و مسوولان نبايد در اتاق‌هاي خود را به روي مردم ببندند، گره‌گشايي از حاجت‌ها سبب افزايش نعمت خداوند به جامعه مي‌شود و گره‌گشايي از مشكلات اقتصادي بايد در اولويت برنامه‌هاي مسوولان در راستاي ايجاد اشتغال در جامعه قرار گيرد.
‌ ‌  با توجه به اينكه در روزهاي پاياني سال قرار داريم، بايد به‌گونه‌اي عمل شده باشد كه جمع كثيري از افراد فاقد شغل زمينه اشتغال آنان ايجاد شده باشد.
‌ در اين سفرها وضعيت فعال‌سازي كارخانه‌هاي تعطيل شده بررسي شد كه مديران و استانداران مناطق مختلف از فعال‌سازي كارگاه‌هاي راكد و افزايش توليد كارگاه‌هاي نيمه‌فعال خبر دادند و مديران استان‌ها از رونق اقتصادي مناطق اظهار رضايت داشتند، زيرا رونق اقتصادي در كارخانه‌ها و افزايش توليد كاري بسيار ارزشمند است كه نشان از گره‌گشايي از مشكلات مردم و در امر سرمايه‌گذاري است.
‌ با كاركرد موفق دولت يازدهم در شرايط سخت گشايش‌هايي آرام آرام ايجاد مي‌شود به‌گونه‌اي كه يخ تحريم‌ها ذوب مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون