• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3761 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۵ اسفند

شكايت فراكسيون اهل سنت از اظهارات كريمي‌قدوسي

نمايندگان اهل سنت در نامه‌اي به رييس مجلس خواستار بررسي اظهارات تفرقه‌انگيز كريمي‌قدوسي در نماز جمعه مشهد در هيات نظارت بر رفتار نمايندگان شدند.
به گزارش ايلنا، متن نامه فراكسيون اهل سنت به اين شرح است: به استحضار مي‌رساند در مورخ 13/12/1395آقاي جواد كريمي قدوسي، نماينده مشهد در سخنراني قبل از خطبه نماز جمعه مشهد ضمن صحبت و سخنراني بدترين تهمت‌ها و توهين‌ها را به بزرگان دين، خلفاي راشدين و مقدسات اهل سنت اظهار نموده‌اند. اين در حالي است كه رهبر معظم انقلاب بارها به جد همگان را به حفظ وحدت دعوت نموده و بيان فرموده هر حنجره‌اي كه از آن كلام تفرقه و نفاق بين شيعه و سني خارج شود، حنجره شيطان است. آيا جاي سوال نيست نماينده‌اي كه خود را ولايتمدار و پيرو رهبري مي‌داند چنين تفرقه‌افكنانه اسباب اختلاف و چند دستگي در جامعه اسلامي را كه حاصل خون هزاران شهيد است به وجود آورد.
لذا از حضرتعالي به عنوان مدافع جايگاه مجلس و رياست خانه ملت درخواست داريم با عنايت به اينكه اقدام ايشان خارج از حيطه وظايف نمايندگي بوده و موجبات نارضايتي، اختلاف، تفرقه افكني و حتي ناامني اجتماعي را سبب مي‌شود، هرچه سريع‌تر نسبت به بررسي عملكرد ايشان در هيات نظارت بر رفتار نمايندگان اقدام و برخورد لازم را مبذول داشته و اينجانبان و مردم شريف ايران را از روند پيگيري و برخورد با نامبرده مطلع فرماييد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون