• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3167 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۸ بهمن

مراسم شهيد جغرافياي مقاومت اسلامي برگزار شد


مراسم گراميداشت شهادت سردار سرتيپ پاسدار «محمدعلي‌الله دادي» با حضور مقامات لشكري و كشوري عصر ديروز در مسجد اميرالمومنين(ع) در شهرك شهيد محلاتي در شرق تهران برگزار شد. به گزارش ايرنا، اسحاق جهانگيري معاون اول رييس‌جمهوري، علي لاريجاني، سردار سرلشكر پاسدار قاسم سليماني، سردار سرتيپ پاسدار اسماعيل احمدي مقدم، سردار سرلشكر پاسدار سيد يحيي صفوي، سردار سرتيپ پاسدار اميرعلي حاجي زاده، سردار سرتيپ پاسدار حسين سلامي، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف، عدنان محمود سفير سوريه در تهران، عبدالله صفي الدين نماينده حزب‌الله لبنان در تهران و حجت‌الاسلام والمسلمين علي شيرازي مسوول نماينده ولي فقيه در سپاه قدس از جمله افراد حاضر در اين مراسم بودند.
سردار سلامي، جانشين فرمانده كل سپاه در مراسم گراميداشت شهادت سردار‌ الله‌دادي اظهار كرد: شهادت جمعي از سرداران و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامي كه در مصاف با رژيم صهيونيستي و دنياي استكبار و همچون كساني كه فاتحان باب جهاد و گشايندگان راه پيروزي مسلمانان جبهه مقاومت بودند را به ملت ايران و لبنان تسليت مي‌گويم. وي افزود: شهيد عماد مغنيه، پدر جهاد مغنيه كسي بود كه نام او براي صهيونيست‌ها تعبير مرگ بود. او كسي بود كه لبنان را به دژي تسخير ناپذير در مقابل رژيم صهيونيستي تبديل كرده بود و آيات الهي قرآن را بر روي زمين تفسير كرده بود. سلامي همچنين در مورد شهادت سردار ‌الله‌دادي گفت: شهيد ‌الله‌دادي سرداري بود كه فرزند امت اسلام لقب گرفت زيرا مرزهاي جغرافيايي را براي دفاع از اسلام ناديده گرفت. او غيرتي علوي را منطق و منش خود قرار داد چرا كه نمي‌توانست كشتار كودكان غزه و سوريه را توسط آتش شياطين استكبار تحمل كند. او ادامه داد: شهيد ‌الله‌دادي داراي غيرت، ‌تعصب، شعور و شور بود، او فردي عادي نبود، بلكه عصاره يك عمر جهاد در مكتب امام و رهبري بود و درس جهاد را از آنان آموخت.
علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي در حاشيه مراسم گراميداشت شهيد ‌‌الله‌دادي در جمع خبرنگاران، اظهار كرد: حادثه‌اي كه رخ داد و در آن تروريست‌ها با رژيم صهيونيستي همكاري كردند نشان داد كه در پشت پرده تروريست‌ها و رژيم صهيونيستي با يكديگر همكاري دارند و اين باعث شد حوادث منطقه شفاف شود. رييس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: حادثه سوريه كه به شهادت جمعي از رزمندگان جبهه مقاومت منجر شد براي كساني كه مي‌خواهند در اين زمينه مطالعه داشته باشند مسائل را شفاف و افق آينده را روشن‌تر كرد. فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: ان‌شاءالله آزادي قدس عزيز نزديك است و رژيم صهيونيستي دست و پاهاي آخر عمر خود را مي‌زند.
سردار سرلشكر محمدعلي جعفري در حاشيه اين مراسم گفت: به اميد خدا همانطور كه حضرت امام وعده داده‌اند آزادي قدس عزيز نزديك است و رژيم اشغالگر قدس دست و پاهاي آخر خود را مي‌زند و خودش هم مي‌داند كارش تمام است. اين خون پاك شهيدان ما و اين تركيب زيبايي كه در اين جمع شهيدان قنيطره مي‌بينيم گوياي همين اتفاق است كه ان‌شاءالله به زودي زود رخ خواهد داد. آنها مقاومت ما در جنگ هشت ساله، مقاومت جنگ 33 روزه و مقاومتي كه در فلسطين اشغالي صورت گرفته و همه ادامه يك راه و برگرفته از ايمان و روحيه انقلابي است، ديده‌اند و به نظر مي‌رسد اين وحشت از چنين چيزي باشد.
حسين امير عبداللهيان نيز در حاشيه اين مراسم با اشاره به اينكه پس از شهادت شهيد ‌الله‌دادي از راه‌هاي ديپلماتيك براي كشور امريكا پيام ارسال كرديم، گفت: در اين پيام به امريكايي‌ها اعلام كرديم رژيم صهيونيست‌ها با اين اقدامات وارد خط قرمزهاي ايران شده است. اين مقام وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: در اين پيام به امريكايي‌ها گفتيم مقامات رژيم صهيونيستي بايد منتظر عواقب اين اقدام خود باشند.
سردار رحيم صفوي، در حاشيه اين مراسم اظهار داشت: هم اكنون جبهه مشتركي كه از طرفي شامل قدرت‌هاي بزرگي همچون انگليس، ‌امريكا و رژيم صهيونيستي و از طرفي ديگر شامل جبهه وفاق اسلامي است، در تلاش براي تضعيف جبهه مقاومت اسلامي در مقابل رژيم صهيونيستي است؛ چرا كه آنچه در سوريه و عراق مي‌گذرد باعث خوشحالي رژيم صهيونيستي است و ما هم اكنون شاهد اتحاد جبهه النصره با رژيم صهيونيستي هستيم چرا كه مشاهده شده است مجروحين جبهه النصره را با هليكوپتر‌هاي رژيم صهيونيستي به اراضي اشغالي انتقال داده‌اند. او افزود: به شهادت رساندن ‌الله‌دادي و مغنيه اشتباه محاسباتي بزرگي بود كه رژيم صهيونيستي مرتكب شد. ما حضور ايران را به عنوان مشاور در كنار بشار اسد و حيدر العبادي تكذيب نمي‌كنيم؛ چرا كه امنيت در كشورهاي اسلامي مثل عراق و سوريه را امنيت ايران مي‌دانيم.
سردار سرتيپ محمد علي ‌الله‌دادي شهيد جغرافياي مقاومت اسلامي است كه هفته گذشته در دفاع از حرمين و مردم مظلوم سوريه در قنيطره از سوي نظاميان اشغالگر رژيم صهيونيستي همراه با جمعي از اعضاي حزب‌الله لبنان به شهادت رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون