• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3167 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۸ بهمن

باخوانندگان

     4920-0935
لطفا صفحه‌اي را به تكنولوژي اختصاص دهيد.
اعتماد: به زودي صفحه يا ستوني را به اين موضوع اختصاص خواهيم داد.
   1538-0915
صادرات ناامني از پاكستان به افغانستان عامل اصلي بي‌ثباتي در چند سال اخير بوده و اين در نتيجه اختلافات مرزي اين دو كشور و همچنين رقابت هند و پاكستان است. به نظرم بايد در شرايط كنوني، وجه مشترك ايران و افغانستان در همكاري‌هاي امنيتي، دشمن مشترك به نام داعش باشد.
   4505-0935
دست دادن و پياده روي با وزير خارجه امريكا اقتدار و صلابت جمهوري اسلامي است نه چيز ديگر.
  رضوي از مشهد
واي بر ما! آيا با اين همه منابع نفتي، گازي و ثروت آستان قدس، شايسته است زنان جوان متكدي با آرايش كردن سر و صورت، 12 شب سر چهارراه‌هاي مشهد رضا رها شوند؟
     6500-0912
اين مقوله فرار مالياتي موفق دانه درشت‌هاي اقتصادي حكومتي و غيرحكومتي و ناتواني در حذف يارانه ثروتمندان حريص، از طنزهاي خاص سال است چون چاقو دسته‌اش را نمي‌برد. اين بازنشستگان آموزش و پرورش، كارگران، كارمندان غيروابسته و دستفروشان و... هستند كه قرار است زير فشار اقتصادي له شوند تا ثروتمندان قوي‌تر شوند.
    3323-0911
خسته نباشي آقاي ظريف عزيز و صبور، زنده باشي. ان‌شاءالله ما مردم ايران از تو راضي هستيم و به خاطر تمام زحمت‌هايي كه در اين مدت كشيدي به تو خسته نباشيد مي‌گوييم. جاي تاسف است كساني كه به كارها و دستاوردهاي بزرگ اين دولت مردمي ايراد و انتقادهاي خيلي بي‌جا  مي‌گيرند.
   3323-0911
مگر قدم زدن آقاي ظريف با همتاي امريكايي خود آقاي جان كري چه اشكال و ايرادي داشت كه اقليت مخالف دولت آن را زير پاگذاشتن خون شهداي عزيز مي‌دانند؟ مگر خداي نكرده خون شهدا اينقدر بي‌ارزش است كه با يك قدم زدن كاري پايمال شود؟ در هشت سال گذشته بدترين بي‌احترامي‌ها به ملت ايران شد ولي كسي حتي كوچك‌ترين انتقادي هم نكرد.
    4310-0936
متن ما «سينماگران هم عصباني هستيم» متني منطقي و مناسب بود. اتفاقي آن را در مطب دندان پزشكي خواندم. سپاسگذارم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون