• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3167 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۸ بهمن

نطق ميان دستور

كمال عليپور خنكداري، نماينده مردم قائمشهر: اميدوارم دوستان با درك مسووليت تاريخي ملت ايران و شناخت جايگاه رفيع انقلاب اسلامي در تحولات جهاني، دريابند كه سياست خارجي محل اجراي اينگونه شوها و نمايش پياده روي خياباني نيست.
فتح‌الله حسيني، نماينده مردم گيلانغرب: همان‌گونه كه بارها گفته‌ايم مذاكرات را گزينه مناسب جهت رفع سوء‌تفاهم‌هاي هسته‌اي مي‌دانيم اما اگر مذاكره خود به خود مبنايي براي فرصت‌سوزي ما و فرصت سوزي براي ديگران شود قطع آن را توصيه مي‌كنيم.
محمد عليپور، نماينده مردم ماكو: امريكايي‌ها 50‌سال به سران طاغوت ديكته كرده بودند كه ايران يك ماه هم نمي‌تواند بدون اتكا به امريكا، كشور را اداره كند و اقتصاد و ارتش كشور صددرصد به آنها وابسته است اما امروز به كوري چشم امريكايي‌ها سي و ششمين سال پيروزي خون بر شمشير را جشن مي‌گيريم و ثابت كرديم مي‌توانيم در برابر غربي‌ها پيروز شويم.
احمدعلي مقيمي، نماينده مردم بهشهر: دشمنان اين كشور از اثرگذاري تحريم‌ها بر جريانات داخلي مأيوس شدند و چنين القا كردند كه حل مسائل اقتصادي از طريق مذاكره هسته‌اي امكان‌پذير است كه اين توطئه‌اي ديگر است و بايد هوشيار بود كه القاي اين انديشه در ميان مردم، خيانت است.  
حسين نقوي حسيني، نماينده مردم ورامين: چرا نگاه مادي و اقتصادي، سياست بازي و سياست گرايي دست از سر آموزش و پرورش بر نمي‌دارد و چرا جايگاه و منزلت مهم‌ترين و بنيادي‌ترين بخش جامعه يعني معلمان كشور ناديده گرفته مي‌شود و در نهايت چرا جلوي جسارت‌ها و تهديدات عليه فرهنگيان گرفته نمي‌شود. برنامه دولت براي ارتقاي سطح رفاه و منزلت فرهنگيان چيست؟ چرا دولت در بودجه سال 94 هيچ پيشنهادي براي ارتقاي سطح حقوق و مزاياي فرهنگيان ارايه نكرده است؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون