• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3764 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۸ اسفند

عارف: سختي كار دولت روحاني به مراتب از سختي كار دولت اصلاحات بيشتر است

از ابتداي تشكيل دولت تدبير و اميد جرياني براي شكست دولت تلاش كرد.
 محمدرضا عارف، رييس شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان و رييس فراكسيون اميد معتقد است كه سختي كار دولت روحاني به مراتب از سختي كار دولت اصلاحات بيشتر است.
عارف با بيان اينكه از ابتداي شكل‌گيري دولت تدبير و اميد جرياني براي شكست دولت و يك دوره‌اي كردن دولت آقاي روحاني تلاش كرد، تاكيد داشت: بايد اين واقعيت را قبول كنيم كه سختي كار دولت آقاي روحاني به مراتب از سختي كار دولت اصلاحات بيشتر است به همين دليل موفقيت دولت تدبير و اميد پيروزي جريان اصلاحات محسوب مي‌شود.
معاون اول دولت اصلاحات كه در ديدارهاي جداگانه با جمعي از فعالان سياسي استان خوزستان و شهر بوكان سخن مي‌گفت با بيان اينكه در انتخابات سال 92 به دليل خاطره‌هاي تلخ از دو انتخابات سال 84 و 88 تصميمي عقلاني و منطبق بر گفتمان اصلاحات گرفتيم، يادآور شد: نبايد اصالت يك جريان را به يك يا چند فرد محدود كرد. چرا كه در صورت حذف آن فرد يا افراد به دلايل مختلف جريان سياسي آسيب جدي مي‌بيند اتفاقي كه در سال 92 رخ داد هم از اين منظر قابل تحليل است و حاصل خرد جمعي براي جلوگيري از روندي بود كه تداوم آن آسيب جدي به كشور وارد مي‌كرد. وي با بيان اينكه ملاك جريان اصلاحات بايد استمرار روند سال 92 باشد، خاطرنشان كرد: بعد از انتخابات سال 84 جرياناتي در داخل كشور درصدد حذف اصلاح‌طلبان بودند و با كمال تاسف برخي از اصلاح‌طلبان هم واقعيت حذف را در عمل پذيرفته بودند اما انتخابات 92 نشان داد كه گفتمان اصلاحات گفتماني اصيل است و قابل حذف شدن نيست.
عارف با اشاره به شرايط روي كارآمدن آقاي روحاني در سال 92 گفت: از همان ابتداي شكل‌گيري دولت تدبير و اميد جرياني براي شكست دولت و يك‌دوره‌اي كردن دولت آقاي روحاني تلاش كرد. بايد اين واقعيت را قبول كنيم كه سختي كار دولت آقاي روحاني به مراتب از سختي كار دولت اصلاحات بيشتر است به همين دليل موفقيت دولت تدبير و اميد پيروزي جريان اصلاحات محسوب مي‌شود.
وي با اشاره به تشكيل شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان در جريان انتخابات سال 94، تصريح كرد: موفقيت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم به بركت تشكيل شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان بود و برخي گروه‌ها با عمليات رواني از طريق رسانه‌هاي‌شان تلاش كردند اين شورا متلاشي شود و متاسفانه برخي هم در جريان اصلاحات با آنها ناخواسته همراهي كردند كه البته خيلي زود با شوراي عالي سياستگذاري همراه شدند و شوراي عالي با انسجام خوبي شكل گرفت و فعاليت خود را ادامه مي‌دهد.
رييس شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان با بيان اينكه انتظار است دولت تدبير و اميد مطالبات بحق مردم را با اولويت‌بندي پاسخ دهد، به شرايط زيست محيطي استان خوزستان اشاره كرد و گفت: وضعيت استان خوزستان واقعا رقت‌بار است و شايسته مردم نجيب و خوب اين استان نيست كه اينگونه با مشقت زندگي كنند. خيلي از مشكلاتي كه به واسطه ريزگردها به وجود آمد از جمله قطعي برق قابل پيش‌بيني بود چرا اقدامي صورت نگرفت؟ با يك عزم ملي و نيت خيرخواهانه بايد مشكلات مردم استان خوزستان را با اولويت
حل كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون