• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3167 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۸ بهمن

حمايت مردم از تيم ملي

استقبال از تيم ملي در فرودگاه و عكس‌هايي كه از اين استقبال در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده است يكي از پربحث‌ترين و پربازديد‌ترين عكس‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي بوده است. مردم با گذاشتن هشتگ‌هايي به نام بازيكنان و كي‌روش از اين تيم حمايت كردند و به همين خاطر حضوري كم‌سابقه براي تيم ملي فوتبال در فرودگاه داشتند. مردم با حمايت از تيم و نوشتن پست‌هاي مختلف درباره كي‌روش نشان دادند از بازي تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا ناراحت نيستند و مي‌خواهند كي روش بماند تا تيم بهتري داشته باشند، اكثر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي دخالت و كارشكني بعضي از مربيان داخلي را مهم‌ترين مشكل تيم ملي ناميده‌اند و از فدراسيون خواسته‌اند تا از اين تيم حمايت كند. عكس مربوط به حضور تيم ملي در فرودگاه و گم شدن بازيكنان در ميان مردم و دوربين‌ها از مهم‌ترين عكس‌هاي روز گذشته در شبكه‌هاي اجتماعي بوده است.

كوباني آزاد شد

 

ويديو و عكس‌هاي مربوط به آزادي شهر كوباني به سرعت در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شد و مورد استقبال كاربران قرار گرفت، دقيقا زماني كه جنگ به‌شدت در كوباني زياد بود هم شبكه‌هاي اجتماعي با گذاشتن هشتگ‌هاي مربوط به كوباني از آنجا حمايت كردند و حالا پس از آزادي ويديو مربوط به خوشحالي مردم كوباني بيش از يك ميليون بازديد‌كننده داشته است كه در نوع خود كم‌نظير است. هشتگ كوباني در توييتر براي چند ساعت جزو نخستين هشتگ‌هاي اين شبكه اجتماعي بود و كاربران ايراني هم به‌شدت از آن حمايت مي‌كردند. نكته قابل توجه در شبكه‌هاي اجتماعي اين بود كه كوباني را شهر زنان غيور معرفي كرده بودند و اكثر كاربران ايراني و غيرايراني در عكس‌ها و ويديوهاي خود تاثير اين زنان بر آزادي شهر را مهم تلقي كرده‌اند. ويديو و عكس‌هاي آزادي كوباني از جذاب‌ترين ويديوهاي شبكه اجتماعي يوتيوب هم بوده است.

آنجلينا جولي در كردستان عراق

عكس آنجلينا جولي در كردستان عراق و فعاليت‌هاي بشردوستانه او هميشه از جذاب‌ترين و بازنشرشده‌ترين عكس‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي بوده است و كاربران در تمام نقاط دنيا اين عكس‌ها را منتشر كرده‌اند، او يكي از چهره‌هاي فعال در زمينه كمك‌هاي بشردوستانه است و به همين خاطر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي به صورت كامل اخبار و كارهاي او را دنبال مي‌كنند، معمولا كمتر از او عكس منتشر مي‌شود و به همين خاطر وقتي عكسي از او در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌شود بسيار تاثيرگذار است. او به تازگي در سفري به كردستان عراق رفته است. او سفير صلح سازمان ملل است. نكته قابل توجه براي كاربران شبكه‌هاي اجتماعي مردمي است كه در نزديكي جولي مشغول عكس گرفتن با او هستند و مشكلات خودشان را فراموش كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون