• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3167 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۸ بهمن

خبر كوتاه

كشف 420 كيلو ترياك در سيستان و بلوچستان

پايگاه خبري پليس| در عمليات تعقيب و گريز ماموران با سوداگران مرگ در سيستان و بلوچستان، 420 كيلوگرم ترياك كشف شد.
سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان دلگان با اشراف اطلاعاتي و عمليات منسجم پليسي توانستند 420 كيلو ترياك را كشف كنند.
وي تصريح كرد: كشف اين مقدار مواد در عمليات تعقيب و گريز ماموران با سوداگران مرگ صورت گرفت كه در اين تعقيب و گريز، ماموران موفق شدند يك دستگاه سمند و يك قبضه كلاش را نيز توقيف كنند.
در جريان اين عمليات يك قاچاقچي نيز دستگير شده است.

 

نجات قاتل در سلماس از پاي چوبه دار

ايرنا| قاتل 35 ساله در شهرستان سلماس با رضايت اولياي دم در پاي چوبه‌دار از مجازات نجات يافت.
علي الهورديان، رييس دادگستري سلماس گفت اين قاتل چهار سال پيش مرتكب قتل عمدي به علت اختلاف شده بود كه با تلاش و پيگيري مسوولان محلي و خيرين، رضايت شاكيان اخذ و حكم قصاص آن بخشيده شد. وي گفت: اين قاتل در سال 1387 فردي را به بهانه اختلاف با ضربات چاقو به قتل رسانده بود. رييس دادگستري سلماس اظهار كرد: با تشكيل پرونده قضايي در بازپرسي دادگستري شهرستان، پرونده اين متهم به دادگاه كيفري استان ارسال شد كه حكم صادره براي اين قاتل قصاص تعيين شده بود. الهورديان افزود: مقدمات قصاص اين محكوم با هماهنگي نيروي نظامي و امنيتي براي اجراي حكم در زندان مركزي اروميه آماده شده بود كه لحظاتي پس از اجراي حكم با بخشش والدين به ويژه مادر مقتول كه خود طناب‌دار را از سر قاتل كشيد، قاتل از اعدام با چوبه‌دار نجات يافت.

دو مصدوم در حادثه اتوبوس حامل زايران ايراني در مكه

تصادف اتوبوس حامل حجاج ايراني در مكه دو مصدوم بر جاي گذاشت.
سحرخيز، مسوول ستاد عمليات عمره در مكه با «سطحي» خواندن جراحات وارده به دو زاير ايراني در جريان اين سانحه در شرح جزييات آن گفت: اتوبوس حامل حجاج ايراني صبح سه شنبه در مسير مكه به فرودگاه جده به دليل سبقت غيرمجاز خودرويي سواري تعادل خود را از دست داد و در برخورد با اتوبوسي ديگر دچار حادثه شد و در جريان آن دو نفر از زايران دچار جراحت سطحي شدند. به گفته سحرخيز دو زاير مصدوم با انتقال به بيمارستان پس از دريافت اقدامات درماني مرخص شدند.
نزديك‌ترين حادثه مرگبار براي زايران ايراني 14 آذرماه سال جاري رقم خورده است. در اين روز بر اثر وقوع آتش‌سوزي در هتل جنت‌ المصطفي كربلاي معلي دو نفر از زايران ايراني جان خود را از دست دادند.
محسن نظافتي، مديركل عتبات عاليات سازمان حج در واكنش به اين حادثه مرگبار، زايران آسيب ديده را تحت پوشش سازمان حج و زيارت ندانسته و از اعزام تيم پزشكي از مركز پزشكي هلال احمر براي كمك به حادثه ديدگان خبر داده بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون