• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3167 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۸ بهمن

سرخط خبرها

 كاسياس، اعلام كرد از پيشنهادهايي كه از ليگ امريكا برايش فرستاده شود استقبال مي‌كند زيرا دوست ندارد روزي مقابل رئال مادريد كه تمام دوران فوتبالش را در آن سپري كرده به ميدان برود.
  ناصر الخليفه مالك باشگاه پاري سن ژرمن، از دست كارها و شيوه مربيگري لوران بلان در تيمش به تنگ آمده است. او به دنبال يافتن جانشيني براي بلان است و در صدر فهرست تهيه شده وي، نام ديگو پابلو سيمئونه سرمربي كنوني آتلتيكو مادريد به چشم مي‌خورد.
 پس از بارسلونا و رئال مادريد قراردادهاي مربوط به بازيكنان كمتر از 18 سال در تيم‌هاي ديگر از ليگاي اسپانيا نيز مورد بررسي فيفا قرار خواهد گرفت.
  پارك تائه هوان، شناگر طلايي المپيك از كره جنوبي آخرين ورزشكار است كه تست دوپينگ او مثبت اعلام شده است.
 روبرت پيرس، هافبك فرانسوي و پيشين آرسنال تمام گزينه‌هاي جانشيني آرسن ونگر را اعلام كرد. پيرس بر اين باور است كه اگر روزي ونگر بخواهد آرسنال را ترك كند، تيري آنري، مهاجم پيشين آرسنال و كارلو آنچلوتي توانايي به دست گرفتن هدايت توپچي‌ها را خواهند داشت.
 تيم ملي فوتبال استراليا با نتيجه ۲ بر صفر برابر امارات به پيروزي رسيد تا راهي فينال جام ملت‌هاي آسيا شود. ديدار فينال يازدهم بهمن در ورزشگاه المپيك سيدني بين استراليا و كره جنوبي برگزار مي‌شود.
 اندي ماري توانست با شكست دادن كرگيوس استراليايي به مرحله نيمه نهايي تنيس اوپن استراليا راه يابد.
 محمد فقيري، ملي‌پوش كشتي فرنگي ايران در مسابقات جهاني 2013 مجارستان مي‌گويد كه هنوز تكليف خود را نمي‌داند كه قرار است در جام تختي يا جام جهاني به روي تشك برود و اينكه فرآيند انتخابي به‌طور كامل اجرا شود.
 سعيد عبدولي، قهرمان سال 2011 كشتي فرنگي جهان با بيان اينكه به خاطر مشكلات زندگي نتوانستم در اردوها حاضر شوم اعلام كرد: من از آقاي بابك و پازاج به خاطر نيامدن به اردو عذرخواهي مي‌كنم و اعلام مي‌كنم كه آماده حضور در جام جهاني هستم. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون