• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3778 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ فروردين

تا انتخابات

رد صلاحيت‌شدگان ميان‌دوره‌اي مجلس دهم شكايت خود را ارايه دهند
مهر| شوراي نگهبان در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: داوطلباني كه بر اساس نظر هيات مركزي نظارت، صلاحيت آنها احراز نشده است، مي‌توانند شكايت خود را تحويل دهند. متن اطلاعيه شوراي نگهبان به شرح زير است؛ به اطلاع آن عده از داوطلبان نمايندگي نخستين مياندوره‌اي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه‌هاي انتخابيه اصفهان، اهر و هريس، مراغه و عجب‌شير، بندرلنگه، بستك و پارسيان كه بر اساس نظر هيات مركزي نظارت احراز صلاحيت نشده‌اند، مي‌رساند: به استناد تبصره‌هاي ۲ و ۳ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ماده ۳۴ آيين‌نامه اجرايي، حداكثر ظرف مدت ۲۴ ساعت از تاريخ ابلاغ فرماندار يا بخشدار مركز حوزه انتخابيه، از تاريخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ لغايت ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ به مدت سه روز از ساعت ۸ الي ۱۵، مي‌توانند در تهران به نشاني ميدان فردوسي، خيابان شهيد سپهبد قرني، خيابان برادران شهيد شاداب، روبه‌روي هتل قدس، يا به دفتر نظارت و بازرسي بر انتخابات استان مربوطه مراجعه و پس از دريافت فرم، شكايت خود را تنظيم و رسيد دريافت كنند.


معذوريت آيت‌الله نوري‌همداني از پذيرش ملاقات‌هاي انتخاباتي
اعتماد| فصل انتخابات يكي از فصل‌هايي است كه بسياري از فعالان سياسي را به فكر ظرفيتي بزرگ به نام حوزه علميه قم و مراجع تقليد مي‌اندازد. همين هم باعث مي‌شود كه در فصل هر انتخاباتي دفاتر مراجع تقليد مملو از جمعيت شود. با اين حال روز گذشته براي جلوگيري از شائبه‌ها دفتر آيت‌الله نوري‌همداني در اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه اين مرجع تقليد از پذيرش تمامي شخصيت‌هاي محترمي كه در رابطه با موضوع ملاقات مربوط به انتخابات با معظم‌له درخواست ملاقات داشته باشند، معذور است.


دعوت نادران از آشنا براي مناظره
تسنيم| اصولگرايان به‌شدت دنبال برگزاري يك مناظره با دولتي‌ها هستند. پس از آنكه نادران و حسام‌الدين آشنا، در توييتر به بحث درباره اقدامات دولت پرداختند روز گذشته الياس نادران و از اقتصاددانان كشور طي مطلبي حسام‌الدين آشنا مشاور رييس‌جمهور را به مناظره فراخواند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون