• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3778 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ فروردين

تعطيلي مهدكودك متخلف به‌دليل بدرفتاري با كودك سه ساله

پيرو انتشار گزارش خبرگزاري ايسنا در اسفندماه سال 95 مبني بر آن‌كه كودكي سه‌ساله‌ بر اثر رفتار خشن مربي مهدكودك دچار شكستگي استخوان ترقوه شد، بهزيستي استان تهران ديروز  از تعطيلي اين مهد متخلف خبرداد. احمد خاكي با اشاره به برگزاري جلسه كميسيون نظارت بر مراكز غير دولتي بهزيستي استان تهران، گفت: در جلسه اضطراري اين كميسيون موضوع بدرفتاري با كودك سه ساله در يكي از مهدهاي كودك شهر تهران در دستور كار قرار گرفت كه پس از بحث و بررسي كارشناسي و مشاهده مستندات مربوطه، اين كميسيون با توجه به شكايت صورت گرفته از مهد نزد مراجع قضايي و تا صدور راي و تصميم‌گيري نهايي، راي به تعطيلي موقت اين مهد كودك متخلف داد. وي با بيان اينكه اين مهد كودك به‌طور غيرقانوني از مربي كارآموز استفاده كرده است، افزود: در بررسي‌هاي اوليه در زمان وقوع اين اتفاق مشخص شد كه مهد به صورت غيرقانوني از مربي كارآموز استفاده كرده است كه در همان زمان اقدام به اخراج اين فرد از آن محل كرده است. معاون امور اجتماعي بهزيستي استان تهران تصريح كرد: با توجه به تخلف صورت گرفته و عدم نظارت دقيق مسوول فني اين مهد كودك بر امور اين مهد، همچنين كميسيون نظارت بر مراكز غير دولتي، نسبت به ابطال پروانه مسوول فني اين مركز صدور راي كرد. خاكي با اشاره به اينكه مصوبه كميسيون نظارت در خصوص اين مهد‌كودك متخلف از روز چهارشنبه 16 فروردين ماه اجرايي شده است، گفت: با توجه به تعطيلي اين مركز، با هماهنگي صورت گرفته ديگر كودكان حاضر در اين مهد توسط بهزيستي شهرستان تهران در ساير مهد كودك‌هاي اطراف آن مهد ساماندهي مي‌شوند.

 

كشف 19 تن مواد و دستگيري سرشبكه توزيع «شيشه» در فرودگاه

سخنگوي نيروي انتظامي از دستگيري يكي از قاچاقچيان و سرشبكه‌هاي توزيع شيشه در كشور خبر داد. سردار منتظرالمهدي در نشست خبري خود از دستگيري يكي از سرشبكه‌هاي توزيع و توليد مواد روانگردان شيشه در فرودگاه خبر داد و گفت: اين فرد در حين فرار در فرودگاه دستگير شد. تنها از يكي از كارگاه‌هاي او حدود 70 كيلوگرم شيشه كشف شده است. وي با بيان اينكه پيش از اين درخصوص خطرات موادمخدر صنعتي و جديد صحبت شده است كه هر گرم شيشه مي‌تواند 10 نفر و 70 كيلوگرم مي‌تواند 700 هزار نفر از جوانان ما را معتاد كند، گفت: در نظر داشته باشيد كه قيمت هر كيلو از اين مواد 50 ميليون تومان است و با يك حساب سرانگشتي مي‌توان گفت كه ارزش ريالي اين مواد مكشوفه 35 ميليارد ريال است.
سخنگوي نيروي انتظامي با بيان اينكه همكاران من در ايام نوروز حدود 19 تن انواع موادمخدر را كشف كردند كه بخش قابل توجهي از آن ترياك بوده است، ادامه داد: شاهد افزايش 6درصدي كشفيات موادمخدر در طرح نوروزي بوده‌ايم.

 

واژگوني مرگبار خودروي سواري در شرق تهران

خبرگزاري مهر| برخورد شديد يك دستگاه خودروي سواري با جدول كنار خيابان، واژگوني اين خودرو و مرگ راننده جوان را رقم زد. با تماس رانندگان خودروهاي عبوري و اطلاع‌رساني اين حادثه به سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه ۹۲ با هماهنگي ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني تهران، ساعت 2:49 ديروز به خيابان دماوند (مسير شرق به غرب) اعزام شدند. سيدهادي حجازي، فرمانده آتش‌نشانان اعزامي درباره اين حادثه گفت: يك دستگاه خودروي سواري پرايد در حال حركت در خيابان بود كه به علت نامعلومي از مسير اصلي منحرف شده و پس از برخورد شديد با جدول كنار خيابان، واژگون شد. وي با اعلام اينكه راننده خودرو سواري در داخل اين وسيله نقليه محبوس شده بود، افزود: نيروهاي عملياتي بي‌درنگ پس از قرار دادن علايم هشدار‌دهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهيزات ويژه قسمتي از بدنه خودروي سواري را بريدند و راننده جوان كه خانمي حدودا ۲۱ ساله بود را از اتاقك متلاشي شده وسيله نقليه خارج كرده و تحويل عوامل اورژانس دادند. اين فرمانده آتش‌نشاني در ادامه گفت: متاسفانه پس از معاينات اوليه از سوي امدادگران اورژانس، مشخص شد راننده جوان در همان لحظات اوليه براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. حجازي خاطرنشان كرد: آتش‌نشانان پس از رفع نشتي بنزين خودروي سواري اين وسيله نقليه را به حالت اوليه بازگرداندند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون