• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3785 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ فروردين

وزير دادگستري: ملت اجازه تضعيف كشور را نمي‌دهد

گروه سياسي| وزير دادگستري گفت: كسي حق ندارد واقعيت‌ها را كتمان كند به دليل اينكه نامزد شده است؛ زيرا ملت اجازه نمي‌دهد كسي كه داوطلب شده كشور را تضعيف كند. به گزارش ايسنا، اظهارات پورمحمدي به شرح زير است:
  به هر قيمتي رقيب را از ميدان به‌در كردن تعريفي از انتخابات نظام جنگل است. متاسفانه در بخشي از دنيا نيز همين فضا حاكم است. ما قرار نيست انتخابات ديگران و رفتار آنها را تكرار كنيم. قرار اين است كه انتخابات شاخص ظرفيت‌هاي انساني ما باشد.
  انتخابات بروز و ظهور اخلاق است، ‌انتخابات رفع‌القلم نيست، بلكه اتفاقا وضع شديدتري از قلم است. كسي از مسير آلوده به هدف نمي‌رسد و نخواهد رسيد.
  اگر ما از يك تيم يا نماينده شوراها يا شهردار يا فرد كه داوطلب شده خوش‌مان مي‌آيد يا خير، انتقاد درست و صحيح را بگوييم و از آن دفاع كنيم، ولي بي‌حساب و كتاب و بي‌پروا قضاوت كردن درست نيست.
  عده‌اي مي‌گويند كه دولت كاري انجام نداده است. آيا دولت يك يا بيست نفر است؟ دولت صدها هزار نفر است. اگر رهبر معظم مي‌گويد نظام اقتدار دارد، اين اقتدار از آسمان نيامده بلكه از زمين آمده. كسي براي اقتدار توهمي تره خرد نمي‌كند. اگر صهيونيست‌ها و دشمنان براي اقتدار ايران حساب باز كرده‌اند به دليل اين است كه اقتدار كشور در زمين است نه در هوا. اين اقتدار با تلاش‌ها به دست آمده است. اقتدار اركاني دارد. يك بخشي از آن سياسي است، اينكه امنيت هم باشد بخشي از اقتدار است. اگر كشور مقتدر است به دليل اعتقاد و فرهنگ و فضاي اجتماعي و سياسي و نظامي و امنيتي مقتدر است. البته ضعف هم كم نيست ولي كسي حق ندارد واقعيت‌ها را كتمان كند به دليل اينكه نامزد شده است؛ زيرا ملت اجازه نمي‌دهد كسي كه داوطلب شده كشور را تضعيف كند.
  در انتخابات نهايتا يك نفر از صندوق راي بيرون مي‌آيد و نمي‌شود با ناهنجاري اين امر صورت گيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون