• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3790 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت

پرسپوليس محتاط بازي كند

جواد كاظميان بازيكن پيشين پرسپوليس

1- بازي مقابل الهلال در نبود سروش رفيعي و سيد‌جلال حسيني براي پرسپوليس سخت است و در خبرها خواندم محمد انصاري هم به بازي نمي‌رسد. پرسپوليس در غياب مدافعان مياني‌اش بايد محتاط بازي كند. با توجه به شرايط جدول پرسپوليس چاره‌اي ندارد جز اينكه دو بازي آينده خود را با برد پشت‌سر بگذارد و به عقيده من اين كار غير ممكن نيست. پرسپوليس ناچار است در اين بازي تدافعي كار و به ضد حملات دلخوش كند كه اگر قدر موقعيت‌هاي خود را بداند قطعا دست پر از ميدان خارج خواهد شد.
2-  نيت اينكه برانكو گفته الهلال، رئال مادريد آسياست بزرگ كردن حريف نيست بلكه اين ترفند و سياستي است كه مربيان حرفه‌اي در اين مواقع به كار مي‌برند. مطمئن باشيد برانكو به تيمش ايمان دارد و از هر ترفندي براي شكست دادن الهلال در بازي امروز استفاده خواهد كرد.
3- خاطرم هست در آن مقطع الهلال واقعا بهترين تيم آسيا بود و ما هم با وجود اينكه در ليگ خوب نتيجه نگرفته بوديم، توانستيم آنها را در زمين خودشان متوقف كنيم. البته يك گل از حريف پيش بوديم كه گل تساوي را دريافت كرديم و اگر 10 نفره نمي‌شديم قطعا بازي را مي‌برديم. در تهران هم چون خيلي بد بازي كرديم، بازي را باختيم. در كل مي‌خواهم بگويم بازي پرسپوليس و الهلال داربي آسياست و هميشه مسابقات اين دو تيم ديدني و حساس بوده است.
4-  در آن مقطع دنيزلي از نظر روحي و رواني خيلي خوب ما را آماده بازي با الهلال كرد و او واقعا مربي بزرگي بود. برانكو هم بايد شاگردانش را از هر نظر آماده اين بازي كند. آن موقع ما به خاطر نتايج بدمان در ليگ شرايط روحي خوبي نداشتيم اما الان پرسپوليس قهرمان ليگ شده و طبيعتا بازيكنان بايد در بهترين شرايط روحي و رواني خود باشند. همين امر كمك مي‌كند تا پرسپوليس با شكست الهلال كار خود را براي صعود آسان كند.
5-  پرسپوليس سال پيش بايد قهرمان مي‌شد كه در روز آخر از نظر تفاضل گل كم آورد اما در اين فصل هم پرسپوليس شايستگي‌اش را نشان داد و با اقتدار توانست قهرمان ليگ شود. خوشحالم كه تيم محبوبم قهرمان شد و هواداران شاد شدند و اميدوارم با صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا اين قهرماني ارزش بيشتري پيدا كند. اعتقاد من اين است پرسپوليس در صورت صعود به جمع 8 تيم نهايي آسيا مي‌تواند با جذب 5، 6 بازيكن خيلي خوب براي قهرماني آسيا بجنگد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون