• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3791 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ ارديبهشت

تا انتخابات

فراكسيون اميد مجلس بيانيه‌اي در حمايت از روحاني در انتخابات منتشر مي‌كند
ايرنا| سخنگوي فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي گفت: اين فراكسيون به زودي بيانيه‌اي در حمايت از حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني در انتخابات دوازدهمين دوره رياست‌جمهوري منتشر مي‌كند. بهرام پارسايي اظهار داشت: مجمع عمومي فراكسيون اميد با حضور بيش از 100 نفر از نمايندگان عضو تشكيل جلسه داد و در اين جلسه پيشنهادهايي درباره نحوه همكاري اعضاي اين فراكسيون با ستادهاي استاني حسن روحاني مطرح شد. وي تاكيد كرد: در اين جلسه مقرر شد نفرات نهايي فراكسيون اميد مجلس براي اين ستادها به استان‌ها معرفي شوند. نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: همچنين در اين جلسه مقرر شد كه بيانيه‌اي از سوي فراكسيون اميد در حمايت از آقاي روحاني در انتخابات رياست‌جمهوري منتشر شود.


تجمع هواداران رييسي با سخنراني جليلي

تسنيم| تجمع هواداران رييسي با سخنراني سعيد جليلي در روز چهارشنبه برگزار مي‌شود. اين مراسم در محل تالار انديشه حوزه هنري برگزار مي‌شود.


از خدا بخواهيد فردي  امام رضا پسند انتخاب شود

انتخاب| امام جمعه موقت تهران گفت: در انتخابات آتي بايد ببينيم قرآن چه مي‌گويد و از چه افرادي نبايد اطاعت كنيم و از چه افرادي بايد اطاعت شود و بر اساس همان تصميم بگيريم. كاظم صديقي در حسينيه تهراني‎هاي مشهد افزود: در انتخابات نبايد به دنبال شاد كردن دشمنان و منافقان باشيم بلكه بايد از خدا بخواهيم كسي كه هياتي و امام رضا پسند و دلسوز و مبارزه‌گر با فساد باشد انتخاب شود. بايد خط را بشناسيم و ببينيم چه كسي غيرت دارد و همان را انتخاب كنيم.


ارايه ۲۸۵ شكايت داوطلبان شوراهاي استان تهران به هيات نظارت
ايسنا| رييس هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان تهران از دريافت ۲۸۵ شكايت از داوطلبان انتخابات شوراها در اين استان خبر داد و گفت كه در روز اول مهلت دريافت شكايات ۹۰ درصد از داوطلبان انتخابات شوراها در شهر تهران شكايات خود را تحويل دادند. عليرضا رحيمي اظهار كرد: بعد از اعلام اسامي تاييد صلاحيت و رد صلاحيت‌شدگان انتخابات شوراها در دوم ارديبهشت، ‌از۳ ارديبهشت مهلت ارايه شكايات داوطلبان به هيات نظارت استان آغاز شد كه در روز گذشته ۲۴۵ فقره شكايت به هيات نظارت استان تحويل داده شده است. در روز دوم مهلت ارايه شكايات و تا اين لحظه ۴۰ فقره شكايت ديگر رسيده است كه در مجموع تاكنون ۲۸۵ شكايت به هيات نظارت استان تهران تحويل داده شده است. از اين تعداد، بخش قابل توجهي مربوط به شهر تهران و مابقي براي ساير بخش‌ها و شهرهاي استان تهران است به طوري كه حدود ۹۰ درصد احراز صلاحيت نشدگان شهر تهران در همان روز اول شكايات خود را تحويل دادند.


شركت ايرانيان در ۱۰۲ كشور، در انتخابات رياست‌جمهوري
ايلنا| دبير ستاد انتخابات كشور گفت: انتخابات رياست‌جمهوري در ۲۶۹ شعبه اخذ راي در ۱۰۲ كشور و ۱۳۱ نمايندگي جمهوري اسلامي ايران برگزار مي‌شود. علي پورعلي مطلق اظهار داشت: همه ملزومات مربوط به برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري به نمايندگي‌هاي جمهوري اسلامي ايران در اين كشورها ارسال شده است و در امور اجرايي انتخابات از تقويم زمانبندي جلوتر هستيم. امور حفاظتي - امنيتي و انتقال ملزومات انتخابات به مكان‌هاي تحت حفاظت، انجام شده است و هيچ مشكلي وجود ندارد.


امنيت انتخابات با رويكردي پيشگيرانه
ايرنا| سخنگوي وزارت كشور مي‌گويد كه تلاش بر اين است با رويكرد پيشگيرانه، فضاي امن و آرامي را فراهم كنيم تا در اين فضا نامزدهاي هر سه انتخابات بتوانند برنامه‌هاي خود را اعلام كنند. سيد سلمان ساماني گزارش تمامي مراحل انتخابات، نحوه تبليغات انتخاباتي و گزارشي درباره موارد پيش‌بيني شده از جمله صندوق‌هاي سيار، امكانات و نيروهاي انساني براي برگزاري انتخابات به هيات اجرايي مركزي ارايه شد. سخنگوي وزارت كشور در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه در جريان ردصلاحيت داوطلبان با مشكل خاصي مواجه نبوديد، گفت: مشكلي در اين زمينه گزارش نشده است؛ همه بايد به قانون تمكين كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون