• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3792 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

ويژه

تجليل از مديرعامل بانك ملت در جشنواره خيران مدرسه‌ساز مياندوآب
 لوح سپاس جشنواره تجليل از خيران مدرسه‌ساز مياندوآب در استان آذربايجان غربي، به مديرعامل بانك ملت اعطا شد.
 به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در اين لوح كه به امضاي معاون استاندار آذربايجان غربي و فرماندار مياندوآب، مدير آموزش و پرورش و همچنين مديرعامل مجمع خيرين مدرسه‌ساز اين شهرستان رسيده، از عمل خداپسندانه بانك ملت در ساخت مدرسه ۶ كلاسه در كوي قره‌ورن قدرداني شده است.
در اين لوح آمده است: امروز در عصر ارتباطات و دنياي پرسرعت كه با پيشرفت روزافزون علوم همراه است، علم و دانش ملاك و پايه توسعه محسوب مي‌شود و يكي از راه‌هاي همگاني كردن فرهنگ، شركت در امور خيريه به ويژه رفع نياز فضاهاي آموزشي و مدرسه سازي است كه در اين زمينه، اقدام بانك ملت در ساخت مدارس متعدد در سطح كشور به ويژه در استان آذربايجان غربي، شايسته قدرداني و تجليل است.


نشست مشترك مديرعامل بانك ملت و مسوولان سازمان حج و زيارت
 مديرعامل بانك ملت و رييس و معاونان سازمان حج و زيارت بر توسعه و تقويت همكاري‌هاي ميان دو سازمان تاكيد كردند. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، دكتر هادي اخلاقي فيض‌آثار در اين نشست ضمن تبريك به حميد محمدي رييس جديد سازمان حج و زيارت براي تصدي اين سمت و آرزوي توفيق براي ايشان، از سازمان حج و زيارت به عنوان شريك استراتژيك بانك ملت نام برد و گفت: اين بانك آمادگي كامل دارد تا در جهت كمك به سازمان حج و زيارت و حمايت از زايران، زيرساخت‌هاي لازم را براي استفاده كامل از ظرفيت‌هاي كشور فراهم كند. وي همكاري با سازمان حج و زيارت را افتخاري براي بانك ملت برشمرد و افزود: انجام طرح‌هاي مشترك با اين مجموعه، علاوه بر افزايش سطح رفاه زايران، به تقويت برند بانك نيز كمك خواهد كرد. دكتر اخلاقي تاكيد كرد: خدمت به زايران باعث خير و بركت معنوي براي مجموعه بانك ملت شده است. حميد محمدي، رييس سازمان حج و زيارت هم در اين ديدار اعلام كرد كه اين دو سازمان همچون دو شريك استراتژيك تاكنون همكاري‌هاي مطلوبي داشته‌اند. وي با اشاره به امضاي تفاهمنامه مشترك بين سازمان حج و زيارت، بانك ملت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در خصوص ارايه تسهيلات به دانشجويان اعزامي به عتبات عاليات، استمرار ارايه اين تسهيلات را خواستار شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون