• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3796 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

كونته: بايد فصل خوب‌مان را به يك فصل عالي تبديل كنيم

چلسي روز يكشنبه در حالي در زمين اورتون به ميدان رفت كه كمتر كسي پيش‌بيني مي‌كرد آنها به برد راحتي دست يابند. شاگردان آنتونيو كونته تا ‌دقيقه ۶۵ از زدن گل به حريف عاجز بودند ولي بعد از اينكه پدرو رودريگس توانست با شوت مهارنشدني خود دروازه‌ حريف را باز كند، نوبت به ‌گري كيهيل و ويليان رسيد تا آنها نيز در گلزني سهمي داشته باشند. به ‌اين‌ ترتيب چلسي يك آزمون دشوار براي كسب قهرماني در ليگ برتر را با موفقيت پشت‌سر گذاشت تا يك گام بلند به سوي قهرماني بردارد.
كونته بعد از پيروزي با ارزش تيمش برابر اورتون در نشست خبري گفت‌: بايد از عملكرد بازيكنانم راضي باشم و هستم. بازي برابر اورتون آن هم در گوديسون پارك، به هيچ وجه كار آساني نيست. برابر يك تيم قدرتمند قرار گرفتيم كه مربي صاحب سبك و خوبي را روي نيمكت خود داشت. خيلي خوب براي اين بازي آماده شديم و با سازماندهي بالا توانستيم در زمين قرار بگيريم. بازيكنانم با صبر منتظر بودند تا لحظه اصلي بازي فرا برسد و آنها بتوانند گلزني كنند كه خوشبختانه به اين هدف دست پيدا كرديم. سرمربي ايتاليايي چلسي ‌اضافه كرد: براي ما خيلي مهم بود كه بعد از ۱۳ هفته‌ بتوانيم كلين شيت كنيم و دروازه‌ خودمان را بسته نگه داريم چون اين كار به افزايش اعتماد به نفس‌مان كمك مي‌كند. مي‌دانستيم اورتون در خانه هشت بازي پي در پي به برد رسيده است ولي با جسارت توانستيم به آنچه مي‌خواهيم برسيم. بعد از پايان مسابقه هيچ صحبتي با بازيكنانم نداشتم. فقط آنها را در آغوش گرفتم. نيازي نبود با كلمات احساسات خود را بيان‌ كنم.
كونته در رابطه با ارتباطش با هواداران چلسي گفت‌: خوشبختانه رابطه خيلي خوبي بين ما برقرار است؛ به‌طوري كه اين ارتباط وصف نشدني است. فراموش نكنيد هشت ماه است كه هدايت اين تيم را بر عهده گرفتم و ديدن اين ميزان علاقه از سوي هواداران، بسيار خوب و باور نكردني است. خوشحالم كه با اين برد توانستيم آنها را شاد كنيم. هواداران ما شايسته اين شادي هستند. نمي‌دانم گام بلندي براي قهرماني برداشتيم يا خير فقط اين را مي‌دانم كه پيروزي بزرگي را كسب كرديم. در حال‌ حاضر مهم‌ترين موضوع اين است كه براي بازي بعدي خودمان را آماده كنيم. اگر نتوانيم در بازي بعدي ميدلزبورو را شكست بدهيم، بردي كه امروز برابر اورتون را كسب كرديم بي‌ارزش مي‌شود. چهار بازي تا پايان بازي باقي‌ مانده است. تنها وقتي كه قهرماني‌مان قطعي شد، بايد آن را جشن بگيريم. فصل خوبي داشتيم ولي اگر بخواهيم فصل عالي داشته باشيم، بايد جام بياوريم. در اواخر اين بازي داويد لوييس به دليل مصدوميت جاي خود را به ناتان آكه داد؛ موضوعي كه باعث نگراني هواداران چلسي درباره مصدوميت مدافع برزيلي تيم‌شان شد. كونته در اين‌باره  گفت‌: با دكتر درباره وضعيت او صحبتي نكردم و نمي‌دانم مصدوميت لوييس جدي است يا نه. فقط اميدوارم در بازي بعدي او را در اختيار داشته باشيم. در اين مقطع از فصل خيلي مهم است كه بازيكنان‌مان را در اختيار داشته باشيم. لوييس در اين فصل براي ما خيلي مفيد بود. او در خيلي از بازي‌ها با وجود درد، براي تيم به ميدان رفت چون به تيم و وظايفش احساس مسووليت مي‌كند. چلسي در بازي بعدي خود در ليگ برتر انگليس بايد به مصاف ميدلزبورو برود كه در اين هفته توانست منچسترسيتي را با تساوي دو بر دو متوقف كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون