• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3804 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت

تا انتخابات

احمد توكلي: آقاي روحاني به كجا مي‌رويد؟
به‌دنبال سخنان اخير آقاي روحاني در همدان و كرمانشاه احمد توكلي طي نامه‌اي به روحاني به وي هشدار داد: : ضرر اين سخنان، براي عاقبت شما به مراتب بيشتر از نفع كوتاه‌مدت احتمالي آن براي جناب‌عالي خواهد بود و شما را در آغاز مسيري قرار خواهد داد كه برخي از پيشينيان با همين تصور در آن قدم گذاشته‌اند؛ مسيري كه بيش از آنكه خوشنامي و عاقبت بخيري براي‌شان داشته باشد، بدعاقبتي و بدنامي را براي‌شان رقم زد.
در بخشي از اين نامه آمده است: «اگر شما راست بگوييد، با آن سابقه سطوح بالاي امنيتي، در خير و شر كاركرد نظام در بالاترين سطح شريك هستيد و نمي‌توانيد مدعي كسي باشيد و اگر اين سخنان تهمت و توهيني بيش نباشد-كه چنين است- كه براي جلب راي مخالفان نظام بر زبان جاري مي‌كنيد، واي به حال شما!» شما كه با اين سخنان بخش عظيمي از مردم را طرفدار نامزدهايي با آن ويژگي‌ها مي‌شماريد، حرمت مردم را رعايت كرده‌ايد؟ در اين صورت جناب‌عالي رييس‌«جمهور» هستيد؟ اين است پاسداشت جمهوريت و مردمسالاري؟ اين انتخابات فرصتي بود براي احياء اصلاح‌طلبان وفادار به نظام و وطن‌خواه ولي با اين روش فرصت مذكور از بين مي‌رود.
به خواهران و برادران اصلاح‌طلبي كه با تمام قوا در صحنه حمايت از آقاي روحاني به ميدان آمده‌اند، عرض مي‌كنم بايد وظيفه ديني و ملي خويش بدانيد كه از ادامه اين روند جلوگيري كنيد وگرنه در تمام مظالمي كه احتمالا در اثر آن پيدا شود، سهيم و شريك هستيد.


حمله افراد ناشناس به ستادهاي روحاني
ظهر ديروز افرادي ناشناس به ستاد حسن روحاني در اختياريه حمله كردند. به گزارش ايلنا، خبرها حاكي از آن است كه ظهر ديروز افرادي ناشناس به ستاد حسن روحاني در اختياريه حمله كردند و با شكستن شيشه‌هاي ساختمان ستاد، بنرهاي نصب شده را نيز پاره كرده‌اند. همچنين چند روز پيش ستاد حسن روحاني در تجريش نيز مورد حمله اين افراد قرار گرفته كه حمله‌كنندگان از گاز فلفل استفاده كرده‌اند. فرد حمله‌كننده پس از اين اقدام متواري شده است و مسوولان ستاد روحاني به دنبال شكايت از اين افراد هستند. پيش از اين نيز خبرهايي مبني بر ايجاد مشكل در كار ستادهاي انتخاباتي حسن روحاني در شهرستان‌ها نيز شنيده شده بود. در مشهد دو ستاد حسن روحاني پلمب شده بود و دو روز پيش ويديويي از تلاش براي پاره كردن بنرهاي حسن روحاني در شهرستان‌ها در فضاي مجازي پخش شده بود. هنوز مشخص نيست كه اين اقدامات از سوي كدام گروه سياسي صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون