• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3804 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت

خبر

آرزوي وزير بهداشت براي روحاني
فارس| سيد حسن قاضي‌زاده هاشمي، وزير بهداشت گفت: اميدوار و آرزومنديم در اين روزهايي كه به ميلاد حجت داريم همه آرزوهايي كه روحاني براي ايران دارد، تحقق پيدا كند. اگر در طول 10 دولت قبل در حوزه سلامت همين قدر توجه مي‌شد قطعا شرايط بسيار مطلوب‌تري در اين حوزه داشتيم. اميدواريم در دولت بعد و دولت‌هاي بعد سلامت يكي از اولويت‌هاي دولت باشد.
معتقديم حكومت حداقل كاري كه بايد براي مردم خود انجام دهد امنيت است كه بايد از تمام نيروهاي نظامي و انتظامي كه در اين راستا تلاش مي‌كنند، تقدير كرد. سلامت از ديگر اولويت‌هايي است كه حكومت‌ها بايد به آن توجه كنند. هزاران هزار ميليارد در اين دولت در حوزه سلامت در سطح كشور هزينه شده و آقاي روحاني 11 ميليون نفر را بيمه كرد كه البته اين قانون 20 سال پيش تصويب شده بود ولي آقاي روحاني آن را عملياتي كرد و امروز موجب شد كه هزينه از جيب مردم كاهش چشمگيري پيدا كند. نبايد حزبي، عشيره و طايفه‌اي نگاه كنيم. كارنامه ما كارنامه نظام است و دولت تدبير با وجود تمام مشكلات و تحريم‌هايي كه داشته، خوب عمل كرده است. سلامت فقط درمان نيست و به نظر ما كلا پيشگيري است و ما به ساختن اين ميزان تخت بيمارستان و ساخت دارو و غيره افتخار نمي‌كنيم. البته واردات دارو 500 ميليون دلار در كشور كاهش پيدا كرده و در طول دو سال گذشته صادرات 5/2 برابر افزايش و وابستگي 10 درصد در سطح كشور كاهش پيدا كرده است. اگر اين مسير را ادامه دهيم به شرايط ايده آلي‌ دست مي‌يابيم و مي‌شود، چراكه هر وقت ايران اسلامي مي‌خواهد روي مسير توسعه بيفتد يك اتفاق برايش مي‌افتد اميدواريم اين مسير به استقرار اخلاق ختم شود.»

تفاهم با هلال احمر براي ماندن موزه صنعتي
تسنيم| رجبعلي خسروآبادي؛ مديركل ميراث فرهنگي استان تهران از تفاهم با هلال احمر بر حفظ كاربري موزه صنعتي خبر داد و افزود: «تفاهم مرمت موزه استاد صنعتي با حفظ كاربري موزه‌اي با سازمان زيباسازي صورت گرفته و هرگونه كاركرد ديگري مغاير با مفاد اين تفاهمنامه است و هرگونه اظهارنظر در خصوص تصميم مديران هلال احمر براي آينده موزه استاد صنعتي بايد بر اساس كاركرد موزه‌اي باشد و 24 ارديبهشت ماه با حضور طرف‌هاي تفاهمنامه جلسه‌اي در خصوص تعيين و تكليف بازگشايي موزه استاد صنعتي برگزار مي‌شود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون