• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3818 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ خرداد

حذف قابل پيش‌بيني

علي عالي

سه بازي، يك پيروزي و دو شكست. حذف قابل پيش‌بيني تيم ملي جوانان ايران از جام جهاني را بسياري حدس زده بودند. تيمي كه مربي‌اش كي‌روش نبود تا توجه عمومي را به خودش جلب كند، سرمربي‌اش را هيچ كس جدي نگرفت، مربيان ليگ بازيكنان جوان نيمكت‌نشين‌شان را در اختيار تيم ملي قرار ندادند و فدراسيون هم چشمانش را بست تا عمق فاجعه را نبيند.
شاگردان اميرحسين پيرواني پيش از جام جهاني حذف شده بودند. همان زماني كه تا دو هفته به بازي‌ها، با بازيكنان كامل تمرين نكردند. همان روزها كه همه مشكلات تيم را با جلسه‌اي مشترك با كي‌روش پايان دادند تا صداي پيرواني درنيايد. هيچ‌كس يادش هست اميرحسين پيرواني چگونه به عنوان سرمربي انتخاب شد و مسوول انتخاب او حالا چه مي‌كند؟ استعدادهايي كه در فوتبال ايران رشد كردند اما به فوتبال دنيا نشان داده نشدند.
از مجموعه فوتبال ايران كه نه برنامه‌اي دارد، نه ساختاري دارد و نه استراتژي براي توسعه فوتبال و استعدادهايش، چه انتظاري مي‌رود؟ حالا ما هستيم و تيمي كه حذف شده است. فدراسيون براي اين تيم حذف شده هم برنامه‌اي ندارد. المپيك نزديك است و فدراسيون حواسش جاي ديگر. حتما همه اين بازيكنان به حال خود رها مي‌شوند تا چند هفته مانده به آغاز مقدماتي المپيك ژاپن.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون