• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3825 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

جانشين سازمان اطلاعات سپاه:

ميانگين سن تروريست‌ها 20 تا 25 سال بود

مليت تروريست‌ها هنوز مشخص نيست

جانشين سازمان اطلاعات سپاه با بيان اينكه امريكايي‌ها و رژيم سعودي براي انجام اقدام تروريستي در تهران دستور داده بودند، گفت: سپاه پاسداران هم از تروريست‌ها و هم از دستوردهندگان به آنها انتقام خواهد گرفت. به گزارش فارس، سردار محمدحسين نجات، در تشريح حوادث تروريستي صبح ديروز در تهران اظهار داشت: 3نفر تروريست كه ميانگين سن آنها بين 20 تا 25 سال بود، صبح امروز (ديروز) حدود ساعت 10 و 15 دقيقه در پوشش اينكه مي‌خواهند با نمايندگان مردم ملاقات كنند، به در مراجعات مردمي ساختمان مجلس شوراي اسلامي مراجعه كردند. نجات ادامه داد: از آنجا كه اين افراد بسته‌اي همراه خود داشتند، محافظ در ورودي به آنها مشكوك شده و موقعي كه مي‌خواست آنها را بازرسي كند، اين افراد با محافظ درگير مي‌شوند و او را به شهادت مي‌رسانند. وي تصريح كرد: تروريست‌ها سپس بلافاصله وارد سالن مربوط به مراجعات مردمي مي‌شوند و همان طور كه مي‌دانيد در آن سالن هميشه تعدادي افراد حاضر هستند كه خواستار ديدار و ملاقات با نمايندگان هستند و اگر آن نماينده در صحن پارلمان حضور نداشته باشد، آنها در دفتر كار با نماينده ملاقات مي‌كنند. جانشين سازمان اطلاعات سپاه افزود: اين تروريست‌ها بلافاصله بعد از اينكه وارد اين سالن مي‌شوند مردم را به رگبار مي‌بندند كه متاسفانه تعدادي از هموطنان بيگناه ما در اين محل مراجعات مردمي به شهادت مي‌رسند.
تروريست‌ها مسلح به مسلسل و تعداد قابل‌توجهي كيف خشاب بودند
سردار نجات با بيان اينكه تروريست‌ها مسلح به مسلسل و تعداد قابل‌توجهي كيف خشاب بودند، گفت: آنها مي‌خواستند وارد ساختمان مجلس شوراي اسلامي شوند كه با اقدام به‌موقع نيروهاي حفاظت مجلس روبه‌رو مي‌شوند و نمي‌توانند وارد منطقه‌ منتهي به ساختمان پارلمان شوند و براي همين مجبور مي‌شوند به يكي از طبقات ساختمان مراجعات مردمي پناه ببرند كه در آنجا در مواجهه با كارمندان، تعدادي از اين عزيزان را هم به شهادت مي‌رسانند.
مليت تروريست‌ها هنوز مشخص نيست
وي گفت: اين دو اقدام يك هفته بعد از جلسه مشترك امريكا با سران يكي از دول مرتجع منطقه صورت گرفت كه هم امريكا و هم اين دولت طبق اسناد، به وجود آورنده داعش هستند. جانشين سازمان اطلاعات سپاه درخصوص مليت تروريست‌ها نيز گفت: طبق فيلمي كه آنها از خودشان ضبط و توسط شبكه داعش پخش كردند، اين تروريست‌ها به زبان عربي صحبت مي‌كنند اما اينكه مليت آنها متعلق به كدام كشور است، هنوز معلوم نيست. سردار نجات در پايان خاطرنشان كرد: سپاه پاسداران ثابت كرده كه ريخته شدن هيچ خون پاكي را بدون انتقام نمي‌گذارد و هرچند امروز با كمك برادران نيروي انتظامي توانست تروريست‌ها را به هلاكت برساند اما هم از آنها و هم از دستور‌دهندگان به آنها انتقام خواهد گرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون