• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3833 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

سازمان ليگ به عقب برنمي‌گردد

سعيد فتاحي مسوول برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر

متاسفانه برخي افراد اخلاق را رعايت نمي‌كنند. تا سال گذشته پيش از اردوي جنجالي تيم‌ ‌ملي در دوبي از منصوريان و برانكو و دو تيم‌ آسيايي دعوت كرديم و شرايط تيم‌ ‌ملي را به آنها گفتيم تا بتوانيم در ديدار حساس مقابل سوريه به پيروزي برسيم اما نتيجه‌ دلخواه را در آن جا نگرفتيم. در آن مقطع بيشتر تيم‌هاي آسيايي اردوي تداركاتي داشتند.
 ما براي آسايش پرسپوليس، بازي آنها را پنج روز عقب انداختيم تا دست‌شان باز شود ولي اخلاق را رعايت نكردند و آن مسائل را به وجود آوردند. در حال‌ حاضر تعامل خوبي بين باشگاه‌ها و تيم‌ ‌ملي وجود دارد.
متاسفانه در طول اين فصل برخي از مربيان حتي برنامه را مطالعه نكرده بودند يا باشگاه اين برنامه را به آنها تحويل نداده بود و همين باعث اعتراض بي‌دليل آنها شد. درباره اقدام برخي از افراد براي ‌اضافه كردن سه بازيكن به تعداد بازيكناني كه يك تيم مي‌تواند جذب كند، بايد بگويم تيم‌ها مي‌توانند ۱۸ بازيكن در فصل نقل‌ و انتقالات جذب كنند اما برخي دلالان سعي مي‌كنند سه بازيكن به اين ظرفيت
‌اضافه كنند.
از طريق كميته‌ اخلاق پيگير برخورد با اين دلالان هستيم. تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان مي‌توانند ۲۱ بازيكن جذب كنند. آن هم به خاطر اينكه در اين رقابت‌ها حضور دارند.
دليلي ندارد تيمي كه در ليگ قهرمانان آسيا حضور ندارد به اندازه آنها بازيكن جذب كند. درباره جذب بازيكن خارجي توسط تيم‌هاي ليگ برتري هم هنوز هم تيم‌هايي كه پرونده داشته باشند، نمي‌توانند بازيكنان خارجي جذب كنند اما در اين بين افرادي هستند كه با شيطنت مي‌خواهند جوري القا كنند كه هنوز باشگاه‌هاي بدهكار مي‌توانند بازيكن خارجي جذب كنند. پرسپوليس ۱۶ پرونده داشت. در حال‌ حاضر تلاش مي‌كند كه آنها را تسويه‌حساب كند.
چهار تا از اين پرونده‌ها حذف شده، چهار پرونده هم راي‌اش آمده است و پرسپوليس اعتراض كرده تا اين پرونده‌ها به CAS برود. چهار پرونده ديگر هم به صورت قسطي در حال‌ پرداخت و چهار پرونده آخر در حال‌ مجادله است. اگر اين چهار پرونده آخر را حل كنند ديگر مشكلي براي جذب منشا ندارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون