• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3835 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد

معروف: از اين شكست‌ها بايد درس بگيريم

سعيد معروف پس از شكست تيم ملي ايران برابر روسيه و حذف از ليگ جهاني اظهار كرد: به نظرم امسال ليگ جهاني خيلي خوبي براي ايران نبود. شرايط تيم‌ملي هم ايده‌آل نبود. ورزش همين است و روزهاي خوب و بد دارد. متاسفانه ليگ جهاني امسال را به خوبي سپري نكرديم. همه بازيكنان تيم ملي زحمت خود را كشيدند و هر چه در توان داشتند را به نمايش گذاشتند.
از اينكه صعود نكرديم ناراحتم ولي باز هم ‌مي‌گويم كه طبيعت ورزش حرفه‌اي همين است. كاپيتان تيم ملي واليبال در پاسخ به اين سوال كه به نظرش مشكل واليبال ايران در ليگ جهاني امسال چه بود كه نتوانست طرفداران را راضي كند، گفت: نقاط ضعف و قوتي داريم كه بايد پس از بازگشت به بازبيني فيلم بازي‌ها بپردازيم. مربيان نيز اين بازي‌ها را آناليز كنند و اطلاعات آنان را به بازيكنان انتقال دهند.
در مجموع نقاط ضعف بيشتر از نقاط قوت بود اما توانايي واليبال ايران بيش از اينها است و بايد در آناليزهاي بعدي اشكالات را پيدا و برطرف كنيم و از اين شكست‌ها براي آينده تجربه كسب كنيم.
معروف همچنين از مردمي كه در اين مدت از تيم ملي واليبال حمايت كرده‌اند قدرداني كرد و گفت: به نظرم به اندازه‌اي حرفه‌اي شديم كه با روزهاي خوب اوج نگيريم و در روزهاي بد همه‌چيز را فراموش كنيم.
ورزش حرفه‌اي بالا و پايين دارد، نكته آنجا است كه از اين شكست‌‌ها در آينده بهره بگيريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون