• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3837 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير

قاتل پدر و مادر در شهريار دستگير شد

 رييس پليس آگاهي غرب استان تهران از دستگيري فردي كه قاتل پدر و مادر خود بود، خبر داد. سرهنگ حجت‌الله كرمي‌زند ظهر چهارشنبه با اعلام اين خبر گفت: با اعلام خبر به كلانتري ۱۱ مركزي دو فقره قتل عمد بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت. كرمي‌زند افزود: پس از بررسي‌هاي لازم و اقدامات فني و پليسي متهم فراري در شهر انديشه مورد شناسايي ماموران پليس آگاهي قرار گرفت. وي گفت: ماموران پليس آگاهي با هماهنگي مقام قضايي بلافاصله به مخفيگاه قاتل اعزام شده و در عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير كردند. اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان كرد: متهم در بازجويي‌هاي پليسي به جرم خود اعتراف كرده و بيان داشت، به دليل استعمال موادمخدر از حالت عادي خارج شده و پدر و مادر خود را به قتل رسانده است.

 

وزير بهداشت: مشكلات «سلامت» هنوز تمام نشده

ايسنا| سيد حسن قاضي‌زاده هاشمي؛ وزير بهداشت در ضيافت افطاري با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت طي دولت يازدهم، گفت: «معتقدم مردم هنوز در حوزه سلامت مشكلاتي دارند و اين مشكلات هنوز تمام نشده، هرچند كاهش يافته است. البته در اين دولت كارهاي بزرگي انجام شد كه با حمايت دولت و مجلس كارها را پيش برديم و اميدواريم اين اقدامات تا حل كامل مشكلات مردم در اين حوزه ادامه يابد كه در صورت ادامه‌ اين اقدامات، ظرف دو يا سه دولت آينده مي‌توان گفت كه مي‌توانيم نظام سلامت كارآمد براي مردم ايجاد كنيم. چند سال قبل و آن زماني كه بحث فرستادن مردم به بهشت مطرح بود، ديداري با رهبر معظم انقلاب داشتيم و ايشان گفتند فرستادن مردم به بهشت، يعني همين كارهايي كه در طرح تحول نظام سلامت براي خدمت به مردم انجام شده و اين كار بهشتي است.»


جزييات دستگيري مدير سايت شرط‌بندي با ۴۰۰ميليارد گردش مالي

فرمانده انتظامي استان اصفهان از عمليات پليس فتاي اين فرماندهي در دستگيري مدير يك سايت شرط‌بندي با گردش مالي ۴۰۰ ميليارد ريالي در يكي از استان‌هاي كشور خبر داد. سردار عبدالرضا آقاخاني درباره جزييات شناسايي و دستگيري اين متهم گفت: كارشناسان پليس فتاي استان با اشراف خود بر فضاي مجازي و رصد و پايش سايت‌هاي اينترنتي توانستند يك سايت شرط‌بندي با گردش مالي بالا را كه توسط فردي در يكي از استان‌هاي كشور مديريت مي‌شد، شناسايي كنند. وي افزود: كارشناسان اين پليس در راستاي رصد اقدامات مجرمانه با سايتي روبه‌رو شدند كه مدير آن اقدام به طراحي بازي خاصي به روش شرط‌بندي كرده كه در ادامه تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين فرد از اين طريق توانسته به گردش مالي ۴۰۰ ميليارد ريالي دست پيدا كند كه در اين زمينه تمامي حساب‌هاي مالي فرد مذكور نيز مورد شناسايي قرار گرفت. سردار آقاخاني با بيان اينكه شركت‌كنندگان اين سايت از سراسر كشور بودند اظهار داشت: بلافاصله كارشناسان وارد عمل شده و مراحل قانوني نسبت به مسدودسازي اين سايت را انجام دادند. وي افزود: با توجه به اينكه مدير اين سايت در خارج از استان سكونت داشت، ماموران پليس فتاي استان با اخذ نيابت قضايي به محل مذكور اعزام و طي عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير كرده و به همراه مدارك و مستندات جمع‌آوري شده تحويل مراجع قضايي دادند. فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: افرادي كه در سايت‌هاي شرط‌بندي شركت مي‌كنند هم به نوعي مجرم هستند و براساس قانون بارگذارنده سايت‌هاي شرط‌بندي و استفاده‌كنندگان از اين سايت‌ها هردو مرتكب اقدام مجرمانه شده و قانون براي هر دو طرف مجازات تعيين كرده است. سردار آقاخاني تاكيد كرد: پليس فتاي استان با رصد و پايش عمومي سايت‌ها و شبكه‌ها حتما به اينگونه جرايم توجه خاص داشته و عمليات شناسايي، رديابي و مقابله با اينگونه سايت‌ها و تحويل مديران آنها به مراجع قانوني را در دستور كار خود دارد.


دستگيري قاتل فراري و سارق مسلح ايلام

مهر| رييس پليس آگاهي غرب استان تهران گفت: قاتل فراري و سارق مسلح ايلام در غرب تهران دستگير شد. سرهنگ كرمي‌زندگفت: در پي اعلام خبري از منابع و مخبرين مبني بر حضور فردي به اتهام ارتكاب قتل عمد و سرقت مسلحانه در شهرستان بهارستان، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت. ماموران پليس آگاهي با انجام بررسي‌هاي ميداني متوجه شدند وي در سال ۹۰ و ۹۱ مرتكب دو فقره قتل عمدي در استان ايلام شده است. و در نهايت با اقدامات پليسي او را دستگير كردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون