• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3852 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

ويژه

مصرف روزانه 14 ميليون مترمكعب گاز در خراسان

مدير بهره‌برداري شركت گاز خراسان‌رضوي از مصرف ميانگين روزانه 14 ميليون و 600 هزار مترمكعب گاز توسط پنج نيروگاه بزرگ توليد برق استان در هفته گذشته خبر داد.
عباسعلي بيدار در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد در مشهد با اعلام اين خبر افزود: در پي افزايش دما و شدت مصرف انرژي در سطح استان، 117 ميليون مترمكعب گاز توسط بخش نيروگاهي در هفته گذشته مصرف شد. وي اظهار داشت: در اين بين نيروگاه فردوسي با 40 و نيروگاه طوس با 12 ميليون مترمكعب به ترتيب بيشترين و كمترين آمار مصرف گاز در بخش نيروگاهي را به خود اختصاص داده‌اند.
اين مقام مسوول با يادآوري تلاش شبانه‌روزي كاركنان شركت گاز در راستاي پايداري گاز در بخش نيروگاهي، خواستار تعامل و همكاري هرچه بيشتر مردم در حوزه صرفه‌جويي حامل‌هاي انرژي شد و اضافه كرد: بي‌اعتنايي به بحث صرفه‌جويي موجب محروميت فرزندان‌مان از اين نعمات الهي مي‌شود.


اپرو، ارزان‌ترين سفر‌ها را در كل كشور تدارك ديده است
سامانه آنلاين خدمات گردشگري (اپرو) ارزان‌ترين سفر‌ها را براي گردشگران تدارك ديده است. به گزارش روابط عمومي گروه مالي گردشگري؛ اپرو در مقايسه با تمام شركت‌هاي مسافرتي ارزان‌ترين خدمات را ارايه مي‌دهد و در قبال ارايه سفر با قيمت ارزان كيفيت خدمات خود را نيز حفظ كرده است. اين گزارش حاكي است: گسترش و تعالي فرهنگ سفر راحت و ارزان براي همه هموطنان در هر نقطه از ايران از اهداف اپرو در بدو راه‌اندازي بوده و اين شركت در تمام شرايط سعي كرده است تا با ارايه خدمات ارزان، سفر را براي تمام اقشار جامعه ممكن سازد. بر اين اساس گردشگران مي‌توانند با يك بررسي كوتاه قيمت ارزان خدمات گردشگري اپرو را با ساير شركت‌هاي مسافرتي مقايسه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون