• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3854 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

رحيمي: رقيبم به زور در آسيا برنز مي‌گيرد

حسن رحيمي، دارنده برنز المپيك، طلا، نقره و برنز جهان با بيان اينكه حضورش در انتخابي تيم ملي به دليل مصدوميت پا مشخص نيست، گفت: براي حضور در مسابقه‌هاي جهاني فرانسه خودم را آماده مي‌كنم.
 پايم بهتر شده و رو به بهبودي است. در حال حاضر مشغول فيزيوتراپي و آب درماني هستم و روي دستانم و افزايش ظرفيت تنفسي تمرين‌هاي جسماني سنگيني دارم اما هنوز نمي‌توانم روي تشك كشتي بيايم.
 هر تصميمي كه كادر فني، شوراي فني و رييس فدراسيون بگيرد، تابع هستم. تاكنون هر كجا خواستند كشتي گرفتم و تنها كشتي‌گيري بودم كه هيچگاه اعتراض نكردم. ان‌شاءالله اتفاقات خوبي بيفتد و بتوانم نماينده ايران در جهاني ۲۰۱۷ پاريس باشم.
 احتمال دارد براي حضور در انتخابي مشكلي نداشته باشم. در آن صورت مي‌توانم كشتي بگيرم و اين كار را خواهم كرد اما اگر ببينم پايم ياري نمي‌كند، نمي‌توانم در انتخابي درون اردو شركت كنم. در اين صورت اگر خواستند در جهاني كشتي بگيرم با تمام وجود اين كار را خواهم كرد اگر نه، اعتراضي نمي‌كنم. اما تمام سعي‌ام اين است تا خودم را به جهاني ۲۰۱۷ برسانم.
 وقتي مي‌بينند رحيمي ۱۰ پوئن از حريفان داخلي خود و رقيب اصلي فاصله دارد، بايد واقع‌نگر باشند. اگر فكر مي‌كنند كه نفر اول انتخابي مي‌تواند در مسابقه‌هاي جهاني به مدال برسد، مطمئنا اين كار را خواهند كرد و او را اعزام مي‌كنند اما وقتي قهرمان انتخابي به زور در آسيا مدال برنز مي‌گيرد، بايد تصميمي درست گرفت.
 حسن يزداني هم جوان بود اما خودش را نشان داد و گفت اگر تقوي هست، حسين‌خاني هم هست، من هم هستم. آنقدر خوب بود كه اعتماد همه را جلب كرد و نشان داد كه مي‌توان روي او براي يك طلاي المپيك حساب كرد اما نه كشتي‌گيري كه هزار مشكل فني دارد بخواهد مدعي درجه يك تيم ملي شود.
 انتخابي هر سال در حال بهتر شدن است اما چقدر خوب است براي انتخابي تيم ملي شرايط مدال‌داران جهاني و المپيك را كه آسيب‌ديدگي گردن يا زانو و... دارند مورد ملاحظه قرار دهند و با آنها راه بيايند.
 اگر به پاريس بروم با تمام وجود براي پنجمين مدال جهاني روي تشك مي‌روم و از جان مايه مي‌گذارم. بعد از آن تصميم دارم خودم را براي بازي‌هاي آسيايي ۲۰۱۸ و حضور در اين رقابت‌ها آماده كنم. البته هدف بزرگم حضور در المپيك ۲۰۲۰ نيز هست اما راه دشواري در پيش دارم و بايد تلاش زيادي داشته باشم. به مردم اطمينان مي‌دهم تا آنجا كه بتوانم به تيم ملي كمك كنم و باعث خوشحالي مردم باشم و كشتي مي‌گيرم در غير اين صورت هيچ‌وقت خودم را به تيم ملي تحميل نخواهم كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون