• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3866 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ مرداد

نيروي دريايي سپاه اعلام كرد

نزديك شدن ناو هواپيمابر امريكايي به ناو موشك انداز سپاه در خليج فارس

روابط عمومي ناوتيپ ذوالفقار منطقه‌ چهارم نيروي دريايي سپاه از تكرار اقدام تحريك‌آميز و غير‌حرفه‌اي امريكايي‌ها در يك هفته گذشته در خليج‌فارس خبر داد.
 به گزارش فارس، روابط عمومي ناوتيپ ذوالفقار منطقه چهارم نيروي دريايي سپاه در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: با گذشت چند روز از اقدام تحريك‌آميز يك رزم‌ناو امريكايي در شمال خليج فارس كه با شليك دو گلوله‌ هوايي برابر شناور گشتي نيروي دريايي سپاه صورت پذيرفت، شناورهاي امريكايي اين‌بار در منطقه‌ مياني خليج فارس اقدام مشابهي را مرتكب شدند. اين اطلاعيه مي‌افزايد: در ساعت 4 بعد‌ازظهر جمعه (6 مرداد) ناو هواپيمابر «نيميتز» و رزم‌ناو همراهش در حالي كه تحت رصد و رهگيري ناوچه‌هاي موشك‌انداز ناوتيپ ذوالفقار منطقه‌ چهارم نيروي دريايي سپاه قرار داشتند، در محدوده‌ نفتي- گازي «رسالت» اقدام به پرواز «بالگرد» و نزديك شدن به شناورهاي سپاه كردند.
 در اين اطلاعيه با اشاره به هوشمندي و هوشياري رزمندگان نيروي دريايي سپاه تصريح شده است: امريكايي‌ها با حركتي تحريك‌آميز و غير‌حرفه‌اي، با اخطار به شناورهاي ناوتيپ ذوالفقار مبادرت به پرتاب منور ورزيدند كه رزمندگان اسلام بدون اعتنا به رفتار نامتعارف و غيرمعمول شناورهاي امريكايي، ماموريت خود را در منطقه دنبال كردند كه ناو هواپيمابر و رزم‌ناو همراه منطقه را ترك كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون