• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3866 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ مرداد

چرا برخي دوست ندارند استقلال موفق باشد؟

علي جباري پيشكسوت استقلال

جدا از گرمي هوا و غيبت بازيكنان كه در شكست استقلال مقابل صنعت نفت آبادان موثر بود، فكر مي‌كنم تيم نفت در نيمه نخست استقلال را به خوبي تحت فشار قرار داد و با پرسينگ بالا مانع از نمايش استقلال شد. نبود بازيكنان مصدوم و محروم استقلال در اين مصاف مشهود بود.
 با اين‌حال اين بازي اول بود و نمي‌توان آن را ملاك قرار داد و رويش مانور كرد. بايد صبر كنيم تا دو، سه هفته آينده همه بازيكنان آماده شوند و تيم روي غلتك بيفتد تا قضاوت كنيم. استقلال برنامه خاصي نداشت و دليلش هم گرمي هوا و نبود چند بازيكن اين تيم بود. به هرحال دست منصوريان در اين بازي خالي بود. يك ايرادي كه داريم اين است كه يك نفر را نداريم كه حق و حقوق‌مان از فدراسيون را بگيرد. دوم اينكه هميشه به استقلال بي‌مهري مي‌شود. نمي‌دانم چرا برخي دوست ندارند استقلال موفق باشد. اين درحالي است كه بايد به استقلال و پرسپوليس با يك
چشم نگاه شود.
گودرزي وزير قبلي هم به ما كم لطف بود. منصوريان درست مي‌گويد كه چرا بايد بازيكنان ما محروم شوند؟ فدراسيون هم به ما كم لطف است. اين كم‌لطفي هميشه بوده و هست. البته ما نبايد ضعف نشان دهيم و بايد تلاش خود را انجام دهيم. ان‌شاءالله در بازي بعدي اين نتيجه جبران مي‌شود. ما منكر مشكلات داخلي تيم نمي‌شويم و قبول داريم كه مقابل صنعت نفت آبادان خوب نبوديم ولي اين را هم در نظر بگيريد كه ما تغييرات زيادي داشته‌ايم. بهتر است از تيم حمايت كنيم. منصوريان مربي خوبي است و مي‌تواند موفق باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون