شكايات مردم از كمفروشي اينترنتي رسانهاي ميشود
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تاكيد كرد: مردم از كمفروشي اينترنتي گلايه دارند و به همين جهت بايد تنظيم مقررات در استانها نيز فعال شود و شكايات مردم را دريافت كند. اين نيازمند اين است كه نظارت مردم بر مردم فعال شود. من گفتم روز شنبه تمام شكاياتي كه در رابطه با كمفروشي اينترنت وجود دارد، به صورت رسانهاي منتشر تا روشن شود مردم از چه كساني شكايت دارند. محمد آذريجهرمي خاطرنشان كرد: اين روش بهترين راه نظارت است و هيچ ترسي هم از هيچ كسي نداشته باشيد و ملاحظهاي نكنيد. شكايات را منتشر كنيد تا اصحاب رسانه آن را به مردم منتقل كنند و مردم بدانند شكايات كجاست و از كيست و چه كسي رعايت نميكند. نميشود ما مديون مردم باشيم و مردم از ما طلب كنند و ما پاسخگو نباشيم.