• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3890 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ شهريور

نامه موسوي‌خوييني‌ها به شهردار تهران

سيدمحمد موسوي‌خوييني‌ها طي نامه‌اي به محمدعلي نجفي، شهردار تهران خواست تا به جاي آنكه، در گزارش‌هاي خود به همشهريان تهراني، فهرستي از مشكلات به‌جامانده از گذشته ارايه كنيد، به مردم نويد دهيد كه شهر شما را آبادتر خواهيم كرد، شهر تهران سامان‌يافته‌تر خواهد شد، و مردم را به كارهاي مهمي كه به خواست خدا انجام خواهيد داد اميدوار كنيد.
در ابتداي اين نامه آمده است: «انتخاب جنابعالي را به سمت شهردار تهران بزرگ تبريك عرض مي‌كنم. شوراي محترم شهر تهران، با اين انتخاب، نويد خوبي‌ها و پاكي‌ها را به مردم داد. كساني كه مشتاقانه به پاي صندوق‌هاي راي رفتند و به اعضاي محترم آن شورا راي دادند اين انتخاب را طليعه شروع كارهايي بزرگ مي‌دانند، كارهايي درخور اين شهر، كه ايراني در دل ايران بزرگ است.»
محمد موسوي‌خوييني‌ها در اين نامه تصريح كرد: «مايلم، با عرض پوزش، مطلبي را يادآور شوم و آن اين است كه لطف بفرماييد و برخلاف آنچه در ماه‌هاي گذشته در برخي محافل و در بعضي رسانه‌ها رواج داشته است، جنابعالي سنت حسنه‌اي را كه درخور شأن و شخصيت شماست در پيش بگيريد، در ماه‌هاي گذشته، اينجا و آنجا، همه سخن‌ها بر سر اين بوده است كه شهرداري در گذشته چه مشكلاتي به وجود آورده است و چه گرفتاري‌هايي را به ارث گذاشته است و... درخواست بنده اين است كه به جاي آنكه، در گزارش‌هاي خود به همشهريان تهراني، فهرستي از مشكلات به‌جامانده از گذشته ارايه بفرماييد، به مردم نويد دهيد كه شهر شما را آبادتر خواهيم كرد. شهر تهران سامان‌يافته‌تر خواهد شد، و مردم را به كارهاي مهمي كه به خواست خدا انجام خواهيد داد اميدوار كنيد.»
همچنين در بخش ديگري از نامه آمده است: «بنده اطلاعات لازم را براي داوري درباره آنچه گفته مي‌شد يا گفته مي‌شود ندارم، اما در سال‌هاي گذشته، تهران را هر سال آبادتر از سال‌ قبل ديده‌ام. سال‌ها پيش، بنده از يكي از دوستان مشترك، كه قطعا جنابعالي هم وي را صاحب‌نظر در امور شهري تهران بزرگ مي‌دانيد، درباره مديريت آقاي قاليباف سوال كردم. آن دوست محترم از توانايي و مديريت قابل قبول ايشان ياد كرد.»
او در پايان يادآور شد: «آرزو مي‌كنم و از خداوند مي‌خواهم كه جنابعالي يكي از مديران شايسته‌اي باشيد كه سنت خوب قدرداني از كارهاي خوب گذشته را با عمل خود در جامعه رواج دهيد و مشكلات به‌جامانده را پس از رفع آنها در كارنامه ماهانه و سالانه خود به مردم گزارش بفرماييد. توفيق جنابعالي و شوراي محترم را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون