• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3892 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۷ شهريور

منصوريان بركنار مي‌شد بهتر بود

هادي طباطبايي پيشكسوت استقلال

تصميم مديران باشگاه استقلال مبني بر دادن 2 بازي فرصت به عليرضا منصوريان را درست نمي‌بينم.‌اي كاش هيات‌مديره استقلال يكشنبه‌شب منصوريان را بركنار مي‌كرد كه در اين صورت خيلي بهتر مي‌شد.
سوال اينجا است كه چرا اين تصميم رسانه‌اي شد، آيا اين موضوع روي تيم استقلال بار فني ندارد؟ شايد يكسري از بازيكنان با منصوريان خوب نباشند و با خود بگويند اين مربي 2 بازي ديگر مي‌رود و چرا بايد تمام توان‌مان را بگذاريم؟
از طرف ديگر اگر بازيكنان انگيزه داشته باشند كه منصوريان بماند اين نوع رفتار و اعلام فرصت سرمربي تيم در 2 بازي آينده به تيم هم فشار وارد مي‌كند. چنين تصميمي غيرقابل تصور بود و هيات‌مديره استقلال مي‌توانست شب گذشته منصوريان را بركنار كند و به او بگويد وقتي نتيجه نگرفتي يا استعفا بده يا برو اما رسانه‌اي كردن اين موضوع بيشتر جنبه تبليغاتي دارد كه هيات‌مديره نشان بدهد ما به فكر هواداران هستيم.
سال گذشته و امسال هم بارها و بارها از تيم استقلال و منصوريان حمايت كردم. آرشيو رسانه‌ها موجود است و مي‌توانيد به آن مراجعه كنيد. الان هم مي‌گويم استقلال خوب نتيجه نگرفته و عملكرد منصوريان خوب نبوده اما هميشه حمايت كرده‌ام و معتقدم اگر منصوريان تا فردا هم سرمربي استقلال باشد تا همين فردا بايد از او حمايت كرد و فرصت 2 بازي آينده به او يك رفتار دوگانه بود كه به نظرم كار مناسبي نيست.
سال گذشته نخستين كسي كه در مورد محدوديت بازيكنان استقلال و استفاده از جوان‌ها صحبت كرد من بودم و معتقدم زاويه نگاه‌ها از طرف افراد مختلف فرق مي‌كند. من مي‌شنوم كه دوستان مي‌گويند وقتي اميد ابراهيمي نيست استقلال به مشكل مي‌‌خورد آيا اين باشگاه به اين بزرگي بايد به خاطر يك بازيكن دچار مشكل شود ما بايد روي كيفيت تيمي كار كنيم و مگر پارسال كه ابراهيمي بود استقلال دچار مشكل نشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون