• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3898 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۴ شهريور

ويژه

استفاده از كارت شهروندي بانك شهر در كلانشهرها
معاون برنامه‌ريزي، توسعه شهري و فناوري اطلاعات بانك شهر با اشاره به استقبال شهروندان از كارت شهروندي، گفت: استفاده از اين كارت در كلانشهرها از مزاياي كارت شهروندي بانك شهر است. به گزارش مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك‌شهر، غلامحسين تابش‌فر با اشاره به اينكه درساليان اخير استفاده از پول خرد در سيستم حمل و نقل عمومي شهرهاي مختلف كشور مشكلات گسترده‌اي را براي شهروندان به وجود آورده است، گفت: خوشبختانه هم‌اكنون با استفاده از كارت شهروندي در كلانشهرها دغدغه شهروندان در اين خصوص به‌طور قابل ملاحظه‌اي كاهش يافته است.


صدور اعتبار اسنادي صادراتي در بانك توسعه صادرات
مبلغ اعتبار اسنادي صادراتي و بروات صادره در بانك توسعه صادرات ايران در چهارماه نخست سال جاري نزديك به 28 ميليون دلار بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل 85درصد رشد داشته است.
به گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات، اداره آمار و سيستم‌هاي اطلاعات مديريت اين بانك با تهيه گزارشي به بررسي عملكرد چهار ماه گذشته بخش‌هاي مختلف ارايه خدمات اگزيم بانك ايران در مقايسه با مدت مشابه سال قبل پرداخت.


فناوری جدید سامسونگ زمان شست‌وشو را نصف می‌کند
شرکت سامسونگ الکترونیکس فناوری انقلابی کوییک درایو (QuickDrive) را برای ماشین لباسشویی‌های این برند در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرد. ماشین لباسشویی‌های سری WW8800M  سامسونگ مجهز به فناوری QuickDrive، امکان کاهش چشمگیر زمان شست‌وشو را تا نصف برای کاربر فراهم می‌کند. حالت Super Speed  این ماشین لباسشویی‌ها کل لباس‌های شما را تنها در ۳۹ دقیقه می‌شوید. این همان راه‌حلی است که مصرف‌کنندگان همیشه برای صرفه‌جویی در زمان نیاز داشتند اما تا کنون در اختیار آنها قرار نگرفته بود. در این روش بدون کاهش کارآمدی روند شست‌وشو، میزان مصرف انرژی کمتر شده و حفاظت از پارچه‌ و ماندگاری آنها نیز افزایش پیدا می‌کند.


افتتاح همزمان مدارس «اميد آينده» در دو استان كشور
بانك آينده بر آن است تا بر اساس برنامه زمان‌بندي شده در فاصله زماني اعياد سعيد قربان و غدير، تعداد 8 باب مدرسه را در مناطق كم‌برخوردار كشور افتتاح كند. در همين راستا، روز دوشنبه، 13 شهريور جاري نيز مديران ارشد بانك آينده با حضور همزمان در دو استان سيستان و بلوچستان و كردستان، نسبت به افتتاح مدارس «اميد آينده» در شهر زاهدان و روستاي آساوله شهر سنندج اقدام كردند؛ در اين مراسم، مقامات استاني، مسوولان محلي و همچنين اهالي هر منطقه حضور داشتند.


سرمايه‌گذاري بيش از 7هزار ميليارد ريال در طرح‌هاي آبفا
شركت آب و فاضلاب استان اصفهان طي سال‌هاي 92 تا 95 با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي و مشاركت مردمي بيش از 7 هزار و 832 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري در اجراي پروژه‌هاي آب وفاضلاب در گوشه و كنار استان اصفهان در دستور كار قرار داد. مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با بيان اينكه در چندسال اخير رويكردي را پيش گرفتيم كه ظرفيت بالقوه بخش خصوصي در اجراي پروژه‌هاي آب و فاضلاب را بالفعل درآورديم، اظهار داشت: درچندسال گذشته به اين سمت پيش رفتيم كه ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و مشاركت مردمي را در استان شناسايي شود و با فراهم كردن زمينه‌هاي همكاري از ظرفيت سرمايه‌گذاري اين بخش استفاده كرديم. زيرا مادامي كه از توانمندي بخش خصوصي استفاده شود مي‌توانيم خدمات خود را توسعه دهيم و به تناسب آن پيشرفت و كيفيت ارتقا مي‌يابد.


مهلت ارسال آثار به جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي پاسارگاد
دبير اجرايي و عضو هيات‌داوران دومين جشنواره فيلم 180ثانيه‌اي پاسارگاد، از عدم تمديد مهلت ارسال آثار به دومين جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي پاسارگاد خبر داد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، خسرو رفيعي، دبير اجرايي و عضو هيات‌داوران دومين جشنواره فيلم 180ثانيه‌اي پاسارگاد گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فيلم 180ثانيه‌اي‌ پاسارگاد، پس از استقبال چشمگير و درخواست بسياري از علاقه‌مندان و دانشجويان، با توجه به فرصت تعطيلات تابستاني، به پايان شهريور 1396 تغيير يافت و اين مهلت بار ديگر تمديد نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون