• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3902 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ شهريور

ويژه

حمايت بانك شهر از برگزاري نمايشگاه عطر سيب
به گزارش مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر، پانزدهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب در راستاي تقويت باورهاي آييني و ديني اصحاب هيات‌هاي مذهبي، حسينيه‌ها، مساجد و كانون‌هاي مذهبي و همچنين و با هدف حمايت از كسب و كار حسيني در سطح شهر تهران برگزار مي‌شود. در اين نمايشگاه، بانك شهر همانند سال گذشته با هدف تحقق مسووليت اجتماعي به عنوان يكي از اولويت‌هاي خود، با ارايه خدمات بانكي به مراجعان اين نمايشگاه، در اين حركت بزرگ فرهنگي مشاركت خواهد داشت. بر اين اساس، صدور و توزيع بيش از 30 هزار بن‌كارت ميان هيات‌هاي مستمر و غيرمستمر، حسينيه‌ها و مساجد معرفي شده از سوي مبادي مربوطه، از جمله خدمات بانك شهر است كه در اين نمايشگاه ارايه مي‌شود.


ناجيان «دهه 90» در صنعت خودرو
اين روزها سخن از كرده و كردار جمالي، مديرعامل گروه خودرو‌سازي سايپا بسيار است. عده‌اي او را «ناجي سايپا» مي‌دانند و تعدادي هم نقدهايي بر كارنامه ايشان وارد مي‌كنند. اما به راستي چگونه مي‌توان كارنامه دكتر جمالي را بررسي و سنجش كرد؟ براي دريافت پاسخ اين سوال سعي مي‌كنيم تا مروري داشته باشيم بر كارنامه دكتر جمالي و آن را با يكي از قوي‌ترين مديران صنعت خودروسازي جهان يعني كارلوس غصن مقايسه كنيم. گاهي درك و دريافت مشابهت‌ها و اختلاف‌ها بين پديده‌هاي مختلف مي‌تواند عبرت آموز باشد. با نگاهي به مشكلات دو شركتي كه از قضا هر دو هم نام‌هاي 5 حرفي دارند يعني شركت «سايپا» و شركت «نيسان» مي‌توانيم وجوه مشابه بسياري بين آنها بيابيم؛ به عنوان مثال كمبود نقدينگي مشكل عمده هر دو شركت است، يا عدم تنوع محصول و عدم تمركز روي مشتري، رقابت سخت و... از مسائلي است كه در ميان اين دو شركت به صورت مشابه وجود داشت.


برگزاري نمايشگاه‌هاي كتاب استاني با عامليت بانك شهر
معاون شعب و توسعه بازاريابي بانك شهر از آغاز برگزاري نمايشگاه‌هاي كتاب استاني با عامليت اين بانك خبر داد و گفت: بانك شهر براي دومين بار به عنوان بانك عامل نمايشگاه‌هاي كتاب استاني به ارايه جديدترين خدمات بانكي به مراجعان مي‌پردازد. به گزارش مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر، معاون شعب و توسعه بازاريابي بانك شهر با بيان اينكه بانك شهر براي دومين سال پياپي به عنوان بانك عامل در نمايشگاه‌هاي كتاب استاني كشور حضور خواهد داشت.


دسترسي سريع به اطلاعات حساب با كد بانك سينا
در راستاي توسعه خدمات بانكداري الكترونيك و به منظور تسهيل در انجام خدمات بانكي، بانك سينا سامانه كدبانك را به مشتريان ارايه كرده است. به گزارش روابط عمومي بانك سينا، كاربران با استفاده از كدبانك مي‌توانند اطلاعات مربوط به حساب خود را از طريق پيامك به صورت برخط در تلفن همراه دريافت كنند و علاوه بر برخورداري از مزايايي همچون سرعت و دقت بالا در ارايه اطلاعات، اشغال نبودن خط ارتباطي و پاسخگويي به صورت شبانه‌روزي، موجب صرفه‌جويي در وقت و انرژي مشتريان نيز مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون