• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3905 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

آغاز هفته ششم ليگ برتر


تنور ليگ برتر بعد از سه هفته تعطيلي دوباره داغ مي‌شود و قرار است مسابقات در ايستگاه ششم خود از امروز پنجشنبه آغاز شود. امروز 3 بازي در اهواز، رشت و تهران برگزار مي‌شود. در اهواز فولاد بايد از سپاهان پذيرايي كند؛ دو تيمي كه هفته پيش، از مسابقه‌هاي جام حذفي كنار رفتند و براي جبران اين نتيجه در ليگ به دنبال پيروزي در بازي هفته ششم هستند. زلاتكو كرانچار سرمربي سپاهان بعد از كسب نتايج ضعيف در پنج هفته ابتدايي ليگ و جام حذفي از باشگاه تذكر گرفته و با توجه به نيمكت لرزان سپاهان در انديشه پيروزي در اين بازي خارج از خانه است.
در رشت اما سپيدرود ميزبان صنعت نفت است. تيم تازه ليگ برتري شده در تعطيلات اخير با رفتن و برگشتن سرمربي‌اش مواجه بود و نظرمحمدي بعد از استعفا دوباره به نيمكت سپيدرود بازگشت. حالا بايد ديد آيا مي‌تواند از بحران حضور در پايين جدول خلاص شود يا خير.
در تهران تيم متحول شده نفت تهران كه حالا نفت طلاييه نام دارد بايد با علي كريمي به مصاف گسترش فولاد قعرنشين برود. البته آيدي كارت علي كريمي هنوز صادر نشده و به‌نظر مي‌رسد او نمي‌تواند از روي نيمكت تيمش را هدايت كند.
اما روز جمعه هم 4 بازي انجام خواهد شد. پديده در مشهد ميزبان سايپا خواهد بود. تراكتور بايد در تبريز از سياه‌جامگان پذيرايي كند و ذوب‌آهن به مصاف استقلال خوزستان مي‌رود. مهم‌ترين بازي روز جمعه اما ديدار پارس جنوبي مدعي كه با 13 امتياز دوم است، با استقلال تهران است. تيمي كه با 4 امتياز در رده پانزدهم جدول ايستاده و اصلا حال و روز خوبي ندارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون