• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3906 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ شهريور

خبر

تهران؛ ششمين شهر پراسترس جهان
خبرآنلاين| در جديدترين تحقيقات انجام شده درباره كم‌استرس‌ترين شهرهاي دنيا در سال 2017 فاكتورهايي همچون ميزان ترافيك، حمل و نقل عمومي، درصد فضاي سبز، وضعيت مالي شهروندان از جمله ميزان بدهي، سلامت جسمي و روحي و مقدار ساعت‌هايي كه نور خورشيد در سال در هر شهر وجود دارد لحاظ شده است. به گزارش سي‌ان‌ان، بر اين اساس 10 شهر دنيا كه كم‌استرس‌ترين‌ها محسوب مي‌شوند به اين ترتيب هستند؛ اشتوتگارت آلمان، شهر لوكزامبورگ لوكزامبورگ، هانوفر آلمان، برن سوييس، مونيخ آلمان، بوردو فرانسه، ادينبورگ انگليس، سيدني استراليا، گراتس اتريش وهامبورگ آلمان (به طور مشترك) . در همين ليست، پراسترس‌ترين شهرهاي دنيا هم به ترتيب زير معرفي شده‌اند؛ بغداد عراق، كابل افغانستان، لاگوس نيجريه، داكار سنگال، قاهره مصر، تهران ايران، داكاي بنگلادش، كراچي پاكستان، دهلي نو هند و مانيلا فيليپين.

ايجاد نهضت عمومي براي رعايت اخلاق حرفه‌اي
فارس| ايرج فاضل، رييس كل سازمان نظام پزشكي با اشاره به اينكه حفظ حقوق از دست رفته پزشكان و ايجاد تعرفه‌هاي عادلانه از برنامه‌هاي ما در سازمان نظام پزشكي است، گفت: ايجاد نهضت عمومي براي رعايت اخلاق حرفه‌اي ضرورت دارد. وظيفه سازمان نظام پزشكي حفظ حرمت و قداست همكاران ما بوده و حفظ ارتباط بين پزشك و بيمار، حفظ حقوق از دست رفته پزشكان به ويژه پزشكان عمومي و ايجاد تعرفه‌هاي عادلانه از برنامه‌هاي ما در سازمان نظام پزشكي است. اخلاق حرفه‌اي در رأس همه امور قرار دارد و تنها راهي كه پزشكي مي‌تواند جايش را در قلب مردم حفظ كند رعايت اخلاق حرفه‌اي بوده و بايد تلاش كنيم يك نهضت عمومي به وجود‌ آيد كه تمام بيماران در مطب‌ها، بيمارستان‌ها، داروخانه‌ها و... با رضايت خاطر محيط را ترك كنند.»

سقوط مرگبار زن ۵۰ ساله
صبح ديروز زني از طبقه ۲۵ برجي در شهرك غرب تهران به پايين سقوط كرده و جان خود را از دست داد.  اين حادثه در ساعت 8:15 صبح ديروز به پليس اطلاع داده شد و در پي آن عوامل كلانتري در محل حاضر شده و بررسي‌هاي خود را آغاز كردند. مشخص شد كه زني حدودا ۵۰ ساله از طبقه ۲۵ برج حافظ در خيابان هرمزان به پايين سقوط كرده و جان خود را از دست داده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون