• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3181 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ بهمن

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي:

بيمه اجباري 400 هزار نفر / بيماران صعب‌العلاج بيمه مي‌شوند

 

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به اينكه امسال 400 هزار نفر بيمه اجباري تامين اجتماعي شدند، گفت: اميدواريم در بخش سياست‌هاي اقتصادي از رشد اشتغال بيشتري برخوردار شويم. علي ربيعي در روز 22 بهمن باحضور در جمع مردم اين شهرستان با تبريك سالروز پيروزي انقلاب اسلامي اظهار كرد: امروز نمايندگان مردم در كنار ملت زندگي مي‌كنند و تمام مسوولان كشور با راي مردم انتخاب مي‌شوند. وي حضور مردم در صحنه را مشاركت اجتماعي خواند و گفت: آزادي از ديگر دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي است كه امام(ره) براي ملت ايران به ارمغان آورده است. اين مقام عالي وزارت كار اضافه كرد: اسلاميتي كه امام(ره) به ملت ايران هديه كردند، ولايت فقيه از اركان نظام اسلامي و برگرفته از آموزه‌هاي ديني است. وي با تصريح بر اينكه ملت ايران با رهنمودهاي مقام معظم رهبري در مسير توسعه حركت مي‌كند، يادآور شد: حمايت از محرومان از اهداف انقلاب و دولت است.
مردم در دولت تدبير و اميد فراموش نمي‌شوند/ رشد سه درصدي اقتصاد كشور در سال جاري/ كشور را با نفت 40 دلاري پيش مي‌بريم
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي افزود: در دولت تدبير و اميد مردم فراموش نمي‌شوند و مسوولان از طبقات پايين اجتماعي هستند و فقر را حس كردند و از استقلال و آزادي پشتيباني مي‌كنند. وي با بيان اينكه اگر امروز هر حركت آزاديخواهانه در دنيا صورت گيرد ريشه در انقلاب اسلامي دارد، يادآور شد: انقلاب اسلامي در عراق، سوريه و... در حال گسترش بوده و دشمن داعش را در مقابل بيداري اسلامي ايجاد كرده است. ربيعي با اشاره به اينكه دشمن تحريم‌ها را عليه ملت ايران اعمال كرده است، افزود: با وجود تحريم‌ها تورم را مهار كرديم و كشور در اين شرايط از رشد سه درصدي اقتصاد برخوردار است. وي حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن را نشانه حمايت آنها از نظام و اسلام دانست و تصريح كرد: دولت تدبير و اميد همزمان سه سياست را به پيش مي‌برد كه سياست نخست، اقتصادي است. وزير كار گفت: امسال توانستيم رشد سه درصدي اقتصادي را تجربه كنيم و براي سال آينده رشد پنج درصدي را در برنامه داريم، كشور را با نفت بشكه‌اي 40 دلار پيش مي‌بريم و براي بخش‌هاي مختلف برنامه داريم.
بيمه اجباري 400 هزار نفر در سال جاري/بيماران صعب‌العلاج بيمه مي‌شوند
ربيعي با اشاره به اينكه امسال 400 هزار نفر بيمه اجباري تامين اجتماعي شدند، يادآور شد: اميدواريم در بخش سياست‌هاي اقتصادي از رشد اشتغال بيشتري برخوردار شويم. وي تصريح كرد: در شوراي عالي بيمه تلاش شده تا بيماري‌هاي صعب‌العلاج را زيرپوشش قرار دهيم و توزيع سبد كالا را با نظام شناسايي افراد نيازمند داشته باشيم. وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي از ساخت بيمارستان قلب در لنگرود خبر داد و يادآور شد: در سياست ديگر دولت تدبير و اميد در بخش مسكن نيز برنامه‌هاي مفصلي داريم. وزير خارجه امريكا افتخار مي‌كند با ظريف قدم بزندوي در ادامه بزرگ‌ترين پروژه دشمنان را اسلام‌هراسي و ايران‌هراسي عنوان كرد و متذكر شد: وزير امور خارجه امريكا افتخار مي‌كند با وزير خارجه ايران قدم بزند.
ربيعي با بيان اينكه شرايطي را با حمايت رهبري پيش مي‌بريم كه دنيا افتخار كند با ايران رابطه داشته باشد، گفت: سياست امام (ره) اخلاق را براي ملت ايران به ارث گذاشته است.
وي يادآور شد: با خداوند پيمان مي‌بنديم از رنج مردم غافل نشويم و لبخند رضايت بر لبان مردم ما را خوشحال مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون