• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3182 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن

تشكل‌ها

كارت فعـــال پيش‌شـــرط تسهيلات‌گيري| بانك سامان به دارندگان كارتخوان‌هاي فعال تا سه برابر ميانگين موجودي حساب آنها تسهيلات مي‌دهد. رضا شيرين گوهريان، مدير امور اعتبارات خرد و متوسط ضمن اعلام اين خبر گفت: سقف اين تسهيلات 20 ميليارد ريال است كه بر اساس ميانگين موجودي سه يا شش ماهه حساب متصل به دستگاه كارتخوان و دارا بودن ساير شرايط قابل پرداخت است.

كنترل قيمت شب عيد برنامه‌ريزي مي‌خواهد| علي امامي، عضو هيات‌مديره اتحاديه بارفروشان وضعيت تامين ميوه شب عيد را مطلوب خواند و كنترل قيمت ميوه در مغازه‌هاي سطح شهر را جزو وظايف سازمان حمايت از توليدكننده و مصرف‌كننده دانست و در رابطه با موجودي ميوه شب عيد گفت: نارنگي به اندازه كافي در بازار و انبار‌ها موجود است و همچنين در رابطه با پرتقال نيز هيچ نگراني وجود ندارد! در سازمان ميادين ميوه و تربار با توجه به نظارت‌هاي سختگيرانه‌اي كه وجود دارد قيمت‌ها كنترل مي‌شوند اما متاسفانه در مغازه‌هاي سطح شهر شاهد افزايش قيمت تا چهار برابر نيز بوده‌ايم.

مــشوق صــادراتــي بــه سيب زميني كاران|رييس جهاد كشاورزي استان اردبيل گفت: مشوق صادراتي به سيب‌زميني‌كاران استان پرداخت مي‌شود. عديل سروي اضافه كرد: با توجه به اينكه اين كشور اقدام به خريد سيب زميني از كشور فرانسه كرده بود متاسفانه سيب‌زميني‌هاي توليدي ذخيره شده در انبارهاي موجود باعث دلنگراني‌هاي مسوولان است. در پي اين روند سيب‌زميني‌كاران هم رفته‌رفته با از بين رفتن سود و هزينه‌هاي انجام شده بي‌انگيزه شده بودند كه هفته گذشته با پيگيري مسوولان استان طي مذاكره با كشور جمهوري آذربايجان نسبت به صادرات سيب‌زميني به اين كشور تصميم‌گيري   شد.

انحصار واردات موز در اختيار سه نفر| معاون اتحاديه بارفروشان با اشاره به كاهش قيمت خيار و سيب درختي، در مورد علل گراني موز گفت: واردات موز تنها در انحصار دو تا سه نفر است و درحال حاضر آنها عرضه اين ميوه را كاهش داده‌اند. علي امامي از كاهش قيمت سيب درختي خبر داد و افزود: قيمت هركيلوگرم سيب درختي ۳۰۰ تومان كاهش يافته و در حال حاضر بهاي نوع درجه آن ۲۵۰۰ تومان است. وي از كاهش ۴۰۰ توماني قيمت هركيلوگرم خيار نيز خبر داد و گفت: قيمت خيار رويال از ۹۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان رسيده است.

تشكيل دادگاه‌هاي ويژه اقتصادي در تمام استان‌ها| رييس اتاق بازرگاني ايران ضمن مثبت ارزيابي كردن رابطه اتاق و قوه قضاييه، از تشكيل دادگاه‌هاي ويژه اقتصادي در تمام استان‌ها در آينده خبر داد. غلامحسين شافعي اظهار كرد: قرار است دادگاه‌هاي ويژه اقتصادي در تمام استان‌ها شروع به كار كنند و رابطه تعريف‌شده‌اي بين قوه قضاييه و اتاق بازرگاني شكل بگيرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون