• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3925 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۸ مهر

شوهرم بر سر اختلاف با من بچه‌ها را كشت

تسنيم| حدود ساعت 23 بيستم شهريور امسال كلانتري 126 تهرانپارس در تماس با بازپرس كشيك قتل پايتخت اعلام كرد كه پدري دو دخترش را به قتل رسانده و سپس خودكشي كرده است. بنابر اظهارات ماموران عامل، جنايت با خواهرش تماس گرفته و اعلام كرده بود پس از به قتل رساندن دو دخترش در منزل‌شان با سيانور خودكشي كرده است.
ماموران در صحنه جرم حاضر شده و ‌عامل جنايت درحالي كه نيمه‌جان بود با اورژانس به بيمارستان تهرانپارس منتقل و مراتب به بازپرس امور جنايي تهران اعلام شد. قاضي ايلخاني در صحنه جرم كه يك آپارتمان سه طبقه در فلكه سوم تهرانپارس، خيابان 198 شرقي بود حاضر و مشغول تحقيقات درباره اين پرونده شد. اجساد غرق در خون دو دختر هفده و بيست و پنج ساله به نام سوگند و سولماز در حالي كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده‌ بودند داخل آشپزخانه افتاده بود. همچنين يك قمه كه جنايت با آن انجام شده بود، داخل آشپزخانه كشف شد. در ادامه تحقيقات كارآگاهان با دست‌نوشته‌اي روي تلويزيون مواجه شدند كه قاتل در آن عنوان كرده بود به دليل اختلافاتي كه با همسر و برادران همسرم داشتم اين كار را انجام دادم. « برادرهاي همسرم در زندگي من دخالت كرده و باعث شدند تا به من خسارات مالي وارد شود.» كارآگاهان در ادامه بررسي‌ها سراغ همسايه‌هاي مقتولان رفتند كه يكي از همسايه‌ در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود ساعت 8:30 شب با صداي«بابا، بابا»يكي از دخترها تا مقابل در خانه آنها آمدم اما صدا قطع شد و به منزل‌مان برگشتم. بررسي‌ها در رابطه با اين پرونده نشان داد كه مادر اين دو دختر حدود 40 روز قبل منزل را ترك كرده و به خانه رفت‌وآمد نداشته است. تحقيقات درباره اين پرونده‌ها ادامه داشت كه خبر رسيد عامل جنايت در بيمارستان جان خود را از دست داده است.
سرانجام با دستور قاضي ايلخاني؛ بازپرس ويژه قتل پايتخت، اجساد هر سه نفر براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد. در ادامه مراحل رسيدگي به پرونده، پيش از ظهر ديروز مادر و دو دايي سوگند و سولماز در شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران حاضر شدند.  اين قضيه‌ها ادامه داشت تا اينكه يك نصف شب در اواسط مرداد ماه، شهرام مرا از خواب بيدار و با من دعوا كرد و گفت بايد همين الان از خانه خارج شوي اما دخترم نگذاشت كه پدرش اين كار را كند، من نيز از فرداي آن روز از خانه خارج شدم و به منزل پدر و برادرم رفتم، همچنين براي طلاق گرفتن از شهرام اقدام كردم. همسر شهرام ادامه اظهاراتش به بازپرس را اينگونه ادامه داد: از زماني كه منزل‌مان را ترك كردم، مدام نگران دخترانم بودم اما سوگند و سولماز مي‌گفتند كه پدرشان با آنها كاري ندارد و فقط مرا تهديد مي‌كند، من نيز فكر نمي‌كردم كه شهرام به بچه‌ها آسيب بزند چون هيچ پدري اين كار را با فرزندانش نمي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون