• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3183 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن

در كرج رخ داد

مصدوم شدن 12 دانش‌آموز بر اثر ريزش ديوار مدرسه

براثر ريزش ديوار يك مدرسه غيردولتي با 250 دانش‌آموز در منطقه عظيميه كرج، 12 دانش‌آموز پسر مصدوم شدند.
روز دوشنبه خبرگزاري ايرنا به نقل از شاهدان عيني گزارش داد كه «ساعت 13 دوشنبه ديوار شمالي 10 متري حياط مدرسه‌اي در كرج «ناگهان» ريزش كرد كه بر اثر آن 15 دانش‌آموز حاضر در حياط مدرسه مصدوم و با حضور تيم‌هاي امدادي از مركز فوريت‌هاي پزشكي و عوامل آتش نشاني به بيمارستان شهيد مدني كرج «منتقل شدند.»
آرش رحمتي، معاون مركز فوريت‌هاي پزشكي استان البرز پس از وقوع اين حادثه با «رضايتبخش» خواندن وضعيت دانش‌آموزان مصدوم اين حادثه به ايرنا گفت: اين حادثه فوتي نداشت و حضور به موقع امدادگران در مدرسه، موجب تخليه سريع دانش‌آموزان از محل و انتقال
 مصدومان به بيمارستان شد.
او ادامه داد: اين حادثه در مركز پيش دبستاني و دبستان فرهنگ دو واقع در منطقه عظيميه كرج رخ داد كه در جريان آن ديواري به ارتفاع حدود 10 متر و به طول حدود 15 متر ناگهان فرو ريخت كه تعدادي از دانش‌آموزان را مصدوم و بخشي از دو كلاس درس اين مدرسه را نيز تخريب كرد.
هنگام ريزش ديوار، دانش‌آموزان در حياط مدرسه، زنگ تفريح را مي‌گذراندند. بر اثر اين حادثه دو كلاس درس نيز تخريب شده است. سيد جواد موسوي، رييس روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني كرج نيز با اشاره به حضور نيروهاي آتش‌نشاني در محل حادثه از آغاز بررسي كارشناسان براي تشخيص علت وقوع حادثه و ميزان خسارت وارده خبر داد. فعاليت اين مدرسه، تا پايان هفته جاري تعطيل اعلام شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون