• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3183 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن

خبر كوتاه

دستگيري شش عضو يك باند قاچاق  مواد مخدر در شهريار

شش عضو باند قاچاق كه به خريد و فروش مواد مخدر در غرب استان تهران مي‌پرداختند در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت و غرب استان شناسايي و دستگير شدند.
سرهنگ افضل گلزاري، جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با اشاره به كشف بيش از 25 كيلوگرم انواع مواد مخدر از متهمان، در شرح جزييات عمليات پليس به تسنيم گفت: مدتي پيش گزارش‌هاي متعددي درباره فعاليت يك باند مواد مخدر در محدوده شهريار به دست فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران رسيد. از اين رو با توجه به حساسيت موضوع، پيگيري امر و سنجش صحت اطلاعات واصله در دستور كار قرار گرفت.
جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران ادامه داد: با توجه به اقدامات اطلاعاتي انجام شده توسط ماموران پليس و منابع اطلاعاتي، صحت گزارش‌هاي ارسالي به تاييد رسيد و در اقدامات تكميلي مشخص شد اعضاي اين باند در محدوده وحيديه شهريار، فعاليت گسترده‌اي را در امر خريد و فروش مواد مخدر انجام مي‌دهند. با تشكيل پرونده و انجام اقدامات اوليه، رسيدگي به پرونده اعضاي اين باند در تحقيقات مشترك به پليس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و پايتخت سپرده شد و شناسايي شش نفر از اعضاي باند قاچاق و مسيرهاي تردد آنان در دستور كار قرار گرفت.
به گفته سرهنگ گلزاري، پس از كسب اطلاعات لازم و شناسايي تمام اعضاي اين باند، پليس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در عملياتي مشترك با پليس تخصصي تهران بزرگ موفق به دستگيري شش عضو اين باند شد. در جريان بازرسي از مخفيگاه متهمان 25 كيلوگرم ترياك، 280 گرم شيره ترياك و 60 گرم سوخته ترياك به همراه يك دستگاه خودروي زانتيا سفيد رنگ و يك دستگاه خودروي پرايد كشف و به مقر انتظامي منتقل شد. تحقيقات از متهمان براي تكميل جزييات پرونده همچنان ادامه دارد.

سه كشته در دو سانحه رانندگي مرگبار

مهر| بر اثر وقوع دو سانحه رانندگي در كرمانشاه، سه نفر كشته و چهار تن مصدوم شدند. سرهنگ محمد مرادي، رييس پليس راه‌هاي انتظامي استان كرمانشاه با اعلام اين خبر گفت: تصادف اول در محور روستاي آيينه به ريزه وند ازتوابع شهرستان سرپل ذهاب بين يك دستگاه پژو و يك دستگاه پرايد رخ داد كه در اين حادثه راننده پرايد جان خود را از دست داد و سرنشين پرايد و راننده پژو مصدوم و براي مداوا به بيمارستان منتقل شدند. به گفته سرهنگ مرادي، در حادثه دوم نيز كه در مسير پاوه به روانسر رخ داد يك دستگاه پژو به دليل سرعت زياد و عدم توجه به جلو، از جاده منحرف و با ديواره بتني كنار جاده برخورد كرد كه در اين حادثه نيز راننده و يكي از سرنشين‌هاي خودرو جان باخته و دو سرنشين ديگر مصدوم شدند.

كلاهبرداري ميليوني با تقليد صداي زنان

ايرنا| پسري جوان كه با تقليد صداي زنانه به مدت پنج ماه از مردان كلاهبرداري ميليوني مي‌كرد از سوي پليس اردكان يزد شناسايي و دستگير شد. سرهنگ احمد كمالي، فرمانده انتظامي اردكان با اعلام اين خبر گفت: با ثبت چندين شكايت از مالباختگان درباره پسري جوان كه با تقليد صداي دختران مبالغي از آنها كلاهبرداري كرده بود، تيمي از كارآگاهان رسيدگي به آن را آغاز كردند كه در جريان آن مشخص شد متهم پرونده پس از جلب اعتماد مالباختگان، از آنها تقاضاي واريز وجه نقد مي‌كرد. به گفته سرهنگ كمالي سرانجام با انجام اقدامات پليسي، متهم 27 ساله پس از پنج ماه از سوي پليس شناسايي و دستگير شد. با اعتراف پسر جوان به بزه انتسابي پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون