• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3931 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر

ويژه

ايجاد 2010 شغل مستقيم با تامين مالي بخش انرژي

با تسهيلات بانك صنعت و معدن ظرفيت توليد بخش انرژي (برق) كشور افزايش يافته است. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن؛ بانك صنعت و معدن با تامين مالي پروژه‌هاي نيروگاهي كشور توانسته است 6 هزار مگاوات از ظرفيت توليد برق كشور را تامين مالي كند. بر اساس اين گزارش، آذرخش گلستان، مولد برق يزد، توليد برق خوزستان مپنا (بهبهان)، نيروگاه كرمانيان (سيرجان)، ماهتاب كهنوج و 6 طرح مقياس كوچك با تسهيلات 1215 ميليون دلاري بانك صنعت و معدن به بهره‌برداري رسيده و در كنار ايجاد اشتغال 1060 نفري، نقش ارزنده‌اي در تامين برق كشور داشته است.

روابط عمومي، قلب تپنده شهرداري است
شهردار اصفهان با اشاره به اينكه روابط عمومي قلب تپنده شهرداري است، گفت: البته با كمك مردم اين حوزه فعاليت‌هاي بهتري خواهد داشت. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، قدرت‌الله نوروزي در مراسم تكريم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداري اصفهان گفت: نقش روابط عمومي‌ها در اين جلسه هم مشخص شد كه هم مي‌توانند خدمات را به مردم ارايه دهند و هم در افشاگري آنها نقش داشته باشند. وي با اشاره به اينكه اين حوزه روابط عمومي قلب تپنده شهرداري است، گفت: البته با كمك مردم اين حوزه فعاليت‌هاي بهتري خواهد داشت. رسانه‌ها بايد بر اساس واقعيت عمل كنند در غير اين صورت شاهد فريب مردم و گسترش بي‌اعتمادي خواهيم بود، از اين رو از شما درخواست دارم از حقيقت در ارايه اخبار فاصله نگيريد.
 
سايپا باز هم ركورد زد
خبر افزايش توليد براي هر شركتي بسيار جذاب است. هم براي كاركنان شركت كه با كار و تلاش خود ركوردهاي جديد خلق مي‌كنند، هم براي مديران شركت كه با تدبير خود موانع توليد را رفع كرده‌اند و هم براي فعالان بازار سرمايه كه سرمايه‌هاي خود را به سمت بازار بورس هدايت كرده‌اند.
به گزارش سايپا نيوز، خبر جديد اين است كه «سايپا باز هم ركورد زد» بنا به گزارش منتشره اين گروه خودروسازي توانست در روز شنبه 22 مهرماه؛ ركورد توليد روزانه خود را با توليد 2969 دستگاه خودرو بشكند. كسب چنين ركورد توليدي آن هم طي يك روز در دو شيفت كاري در تمام 10 سال گذشته بي‌سابقه بوده است. بي‌شك دستيابي به چنين موفقيتي مرهون برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از ابتداي سال جاري و با محوريت افزايش توليد است.
 
قدر حمايت‌هاي بانكي را بدانيم
در روزگار غريبي زندگي مي‌كنيم. درست است كه با درايت و تدبير مسوولان نظام تحريم‌هاي ظالمانه كه اقتصاد كشورمان را به ركود نشانده و واحدهاي صنعتي را با مشكلات عديده روبه‌رو ساخت، بر طرف شده و عرصه توليد وارد مرحله جديدي شده است اما هنوز راه براي رسيدن به ايده‏آل صنعت زمان باقي است كه نيازمند همراهي، همدلي و برنامه‏ريزي تمام بخش‌هاي مختلف است. در فضاي كنوني، بانك صنعت و معدن را مي‏بينيم كه چه در دوران تحريم و چه پساتحريم تنها به ماموريت خود انديشيده و طرح‌هاي بزرگي را در كشور به بهره‏برداري رسانده، طرح‌هايي كه هر كدام در منطقه‏اي از اين سرزمين چراغ‏هاي اميد را در دل انسان‏ها روشن كرده است. و اين‏ها كه گفتيم در مقابل تامين مالي ده‌ها طرح فولادي و ساختماني و صنعت سيمان و صنعت ريلي كه يا مصوب شده‏اند يا در حال اجرا و بهره‏برداري‏اند تنها مشتي از خروار محسوب مي‌شوند. در مراسم افتتاح اين طرح صنعتي، مهندس جهانگيري، معاون اول رييس‌جمهوري و دكتر شريعتمداري وزير صنعت، معدن و تجارت به تفصيل سخن گفتند و انتظار مي‏رفت كه در ميان آن همه سخنان ارزشمند حداقل نامي از اين بانك نيز به انگيزه تلاش سيستم بانكي و نه از باب قدرداني بر لب بياورند چه بسا در زمان‌ها و مكان‏هاي مختلف اين دو بزرگوار از تلاش‏هاي اين بانك تقدير كرده‏اند اما اين درخواست از طرف كاركناني است كه تمام هم و غم آنها راه‏اندازي بخش توليد و ايجاد اشتغال براي هموطنان عزيز است چه بسا به جرات مي‏گوييم امروز عزم و اراده بانك صنعت و معدن براي خدمت به كشور و ساختن آينده بهتر و روشن‌تر جهت فرزندانش دو چندان شده است تا در مسير بهروزي اين ملت سربلند گام بردارند.

سهم بازار بانك رفاه در حوزه بين‌المللي ارتقا يافته است
فرشيد فرخ‌نژاد، عضو هيات‌مديره بانك رفاه گفت: بر اساس گزارش بانك مركزي سهم بازار بانك رفاه در حوزه ارزي و بين‌المللي ارتقا يافته است. وي گفت: خوشبختانه بانك رفاه جزو بانك‌هاي موفق در حوزه فاينانس و ريفاينانس بوده و سهم بازار بانك در حوزه ارزي و بين‌المللي ارتقا يافته است. فرخ‌نژاد با اشاره به اهميت و ضرورت توجه به قوانين و استانداردهاي بين‌المللي از جمله مقررات مربوط به ريسك و تطبيق گفت: بايد به صورت متوازن، هماهنگ و همسو با قوانين و مقررات بين‌المللي به جلو گام‌ برداريم. با درك شرايط اقتصاد كلان و برنامه‌ريزي‌هاي دولت و الزامات موجود بايد خدمات لازم طراحي شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون