• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3945 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ آبان

فدراسيون فوتبال

اتفاق نو در داوري ليگ برتر
تكنولوژي گل لاين در ايران؟

 رييس فدراسيون فوتبال در حاشيه جلسه هم‌انديشي مبارزه با فساد در پاسخ به سوالي درباره افت داوران فوتبال ايران در چند هفته گذشته ليگ برتر گفت: به فكر ارتقاي كيفيت قضاوت داوران هستيم و كميته داوران در اين زمينه تلاش مي‌كند. اشتباه داوري جزيي از فوتبال است اما داوران بايد تلاش كنند كه اشتباهات را به حداقل برسانند.
او خبر داد كه به زودي تكنولوژي گل لاين وارد فوتبال ايران مي‌شود و در ليگ برتر اين تكنولوژي به كار گرفته خواهد شد تا حق تيم‌ها ضايع نشود. تاج اعلام كرد: اين تكنولوژي مطمئنا كمك خواهد كرد تا اگر اتفاقي مثل پنالتي ديروز استقلال افتاد حق هيچ تيمي از بين نرود. همچنين اصفهانيان رييس كميته داوران فدراسيون فوتبال نيز در اين باره گفت: مطمئنا اين تكنولوژي مي‌تواند اشتباهات داوري را كاهش دهد و به همين دليل بايد به فكر ايجاد زيرساخت‌هاي آن در ۸ ورزشگاه برگزاري ديدارهاي ليگ برتر باشيم. ديروز هم در بازي استقلال و نفت جايگيري كمك داور اشتباه نبود اما او به جاي اينكه دروازه را نگاه كند و حواسش به توپ و خط دروازه باشد پنالتي‌زن را نگاه كرد و به همين دليل دچار اشتباه شد.

 

بدهي باشگاه‌ها تا 2020 بايد پرداخت شود

رييس فدراسيون فوتبال مي‌گويد كه باشگاه‌ها بايد تا 2020 بدهي‌هاي خود را پرداخت كنند.
مهدي تاج، رييس فدراسيون فوتبال درباره آخرين شرايط بدهي‌هاي دو باشگاه سرخابي گفت: بدهي دو مدل است. يك بدهي‌اي است كه حل نشده و مدت دارد و بعدا موعد آن فرا مي‌رسد كه موضوع ما نيست. بدهي‌اي كه شكايت نشده و حكمي درباره آن صادر نشده، فعلا دردسر ساز نيست. او افزود: بدهي‌اي كه منجر به حكم شده و به استيناف رفته مهم است و بايد تعيين تكليف شود. مهدي تاج درباره عدد اين بدهي‌ها كه حكم كميته انضباطي درباره آن صادر شده است، عنوان كرد: عدد آن در حوزه اختيارات من نيست.  دو سال ديگر به ما ابلاغ مي‌شود و 2020 مميزي مي‌شود. فيرپلي مالي، شفافيت مالي است و اين يعني ديگر باشگاه‌ها حق ندارند از دولت پول بگيرند. همه پولي كه باشگاه‌ها هزينه مي‌كنند بايد از محل حقوق شناخته شده فوتبال يعني حق پخش تلويزيوني، تبليغات و غيره باشد.


شرط نفتي‌ها
بازيكنان تيم فوتبال نفت تهران براي حضور در تمرينات تيم‌شان شرط گذاشتند. حميد درخشان بعد از شكست تيمش مقابل استقلال تصميم گرفت تمرينات تيمش را تا شنبه تعطيل كند. اين در حالي است كه بازيكنان اين تيم براي حضور در تمرينات تيم‌شان شرط گذاشتند. آنها در پايان بازي تيم‌شان با استقلال اعلام كردند؛ فقط در صورتي كه باشگاه درصدي از قراردادشان را پرداخت كند به تمرينات برمي‌گردند. نفتي‌ها يك روز قبل از بازي با استقلال هم به خاطر مسائل مالي در تمرين تيم‌شان شركت نكردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون