• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3959 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر

ويژه

ارسال كمك‌هاي فولاد مباركه به مناطق زلزله‌زده غرب كشور

در پي وقوع حادثه دلخراش زلزله غرب كشور، مديريت و كاركنان گروه فولاد مباركه دوشادوش اقشار مختلف مردم با ارسال كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود با اين عزيزان ابراز همدردي كردند. به گزارش خبرنگار فولاد، نخستين محموله كمك‌هاي شركت فولادمباركه به مناطق زلزله زده غرب كشور در قالب ۵۰۰۰ تخته پتو، ۴۳۶۰ ثوب انواع لباس، ۱۵ هزار شل آب معدني، ۲۰ هزار قوطي انواع كنسرو غذا و ۲۰ هزار قرص نان توسط ۱۳ دستگاه كاميون براي هموطنان نيازمند ارسال شد. اياز اسماعيلي، معاون نيروي انساني و سازماندهي شركت فولادمباركه در مصاحبه با خبرنگار فولاد ضمن اعلام اين خبر و عرض تسليت به خانواده‌هاي داغدار زلزله‌زده گفت: در كنار فعاليت‌هاي اقتصادي فولادمباركه ايفاي نقش محوري در توسعه اجتماعي كشور از مهم‌ترين ماموريت‌هاي اين شركت است. در اين خصوص تمامي مديران و كاركنان شركت ضمن ابراز همدردي با هموطنان عزيز براي ارايه هرگونه كمك اعلام آمادگي كردند و در همين راستا و در كوتاه‌ترين زمان ممكن با هماهنگي مسوولان ستاد بحران استان براي تهيه بخشي از اقلام موردنياز اين عزيزان اقدام شد.


همراه اول حامي ويژه جايزه مصطفي (ص)

دومين دوره جايزه بين‌المللي مصطفي (ص)، معتبرترين جايزه علمي جهان اسلام، ۱۲ آذر ماه با حمايت ويژه همراه اول برگزار مي‌شود.  به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول به عنوان بزرگ‌ترين اپراتور خاورميانه در راستاي مسووليت اجتماعي خود و با تمركز بر توسعه رويكردهاي دانشگاهي، نوآورانه و نگاه علمي به كسب و كار، حامي اصلي دومين دوره اين جايزه شده است. جايزه مصطفي(ص)، نشان عالي علم و فناوري جهان اسلام است كه هر دو سال يك ‌بار به دانشمندان مسلمان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا مي‌شود.  جايزه مصطفي(ص) با شناسايي، معرفي و تقدير شايسته از برترين‌هاي علم و فناوري در جهان اسلام، علم‌ آموزي و پژوهش را در جوامع اسلامي ترويج و تشويق مي‌كند. همچنين اين جايزه پيشگام توسعه روابط منطقه‌اي نهادهاي علمي و فناوري در كشورهاي اسلامي است.


برنامه‌هاي ادامه‌‌دار ال‌جي و گلديران براي كمك به زلزله‌زده‌ها
فعاليت‌هاي خيرخواهانه مهم‌ترين ويژگي روزهاي بعد از زلزله مهيب غرب كشور بوده است؛ زماني كه مردم ايران اتحاد و علاقه و مسووليت خود را نسبت به يكديگر به نمايش گذاشتند. در روزهايي كه صحبت از كمك به بازماندگان اين زلزله و همچنين تلاش براي بهسازي هرچه سريع‌تر مناطق آسيب‌ديده است، شركت‌هاي معظم ال‌جي و گلديران كمك‌هايي شامل چادر، پوشاك، پتو، آب، انواع كنسرو، لوازم بهداشتي بزرگسالان، بانوان و كودكان و... را به مناطق زلزله‌زده ارسال كردند. البته باتوجه به حجم بالاي كمك‌هاي ارسالي، ترجيح داده شد اين كمك‌ها جهت ارسال به مناطق آسيب‌ديده به سازمان هلال‌احمر تحويل داده شود كه به همراه ارتش كنترل كامل منطقه زلزله‌زده را برعهده دارد و طبعا با درايت بيشتري اقدام به توزيع اقلام خواهد كرد. آقاي دي اس آن، مديرعامل شركت ال‌جي در ايران نيز گفت: حادثه‌اي كه در كرمانشاه و ديگر استان‌هاي غربي ايران اتفاق افتاد واقعا دلخراش و ناراحت‌كننده است و من از صميم قلب به بازماندگان تسليت مي‌گويم. وي كه به مناطق زلزله‌زده سفر كرده است، شخصا اقدامات شركت را زيرنظر دارد. گفتني است علاوه بر كمك‌هاي نقدي و غير نقدي كارمندان اين دو شركت، تعدادي از كارمندان ال‌جي و گلديران نيز داوطلب شده و با هماهنگي سازمان هلال احمر براي كمك به آسيب‌ديدگان به مناطق زلزله‌زده رفتند. در هفته گذشته نيز كارمندان شركت ال‌جي به همراه كارمندان شركت گلديران مسووليت اجتماعي خود را انجام داده و خون اهدا كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون