• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3960 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر

خبر

جلسات اصلاح‌طلبان با ناطق‌نوري

يك فعال سياسي اصلاح‌طلب درباره بازگشت ناطق نوري به عرصه سياسي كشور گفت: در طول ۴ سال اخير آقاي ناطق و دوستان ما باهم در ارتباط بودند و جلسات و تعاملات فكري داشتند؛ اما همان‌طور كه وي تاكيد بر حفظ مواضع فكري خود دارد ما هم مواضع اصلاح‌طلبي خودمان را داريم و بايد بگويم كه دوستي و رفاقتي بين ناطق‌نوري و اصلاح‌طلبان وجود دارد، طبيعي است. سيد عبدالواحد موسوي‌لاري در گفت‌وگو با ايلنا، درباره بازگشت حجت‌الاسلام ناطق‌نوري به عرصه سياسي كه اين روزها از سوي چهره‌هاي اصولگرا مانند محمدرضا باهنر مطرح مي‌شود، گفت: اگر آقاي ناطق نوري را به عنوان يك فعال سياسي در نظر بگيريم ايشان هيچ‌وقت از عرصه سياسي دور نبودند كه حال بخواهند بازگردند، اما اگر بخواهيم وي به حوزه اجرا بازگردد من خيلي بعيد مي‌دانم كه آقاي ناطق دوباره مسووليت اجرايي بر عهده بگيرد. ناطق نوري در عرصه سياسي كشور فعال است. در انتخابات اخير مشاهده كرديد در كنار ساير نيروهاي سياسي فعاليت كرد و حضور داشت. وي در پاسخ به اين سوال، اگر به عرصه اجرايي كشور بازگردد به كدام جريان سياسي گرايش پيدا خواهد كرد، گفت: معتقدم راهي كه آقاي ناطق نوري با وجود اينكه يك اصولگراست در پيش گرفته اين است كه نمي‌خواهد در قالب جناح اصولگرا فعاليت كند و با احزاب و تشكل‌هاي آنان همكاري داشته باشد.

 

ليست نمايندگان پايبند به فراكسيون اميد منتشر مي‌شود

«فاطمه سعيدي» نماينده مردم تهران، ري، اسلامشهر و شميرانات در مجلس شوراي اسلامي درباره زمان انتشار اعضاي اصلي فراكسيون اميد گفت: انتشار ليست اعضاي اصلي سياست آقاي عارف بوده و ما به اين سياست احترام مي‌گذاريم. اعضاي شوراي مركزي فراكسيون مدت‌هاست كه تقاضاي انتشار ليست را دارند اما با توجه به درخواست آقاي عارف انتشار ليست در زمان انتخابات رياست‌جمهوري متوقف و به بعد از آن موكول شد.
سعيدي با اشاره به اينكه «ما به رييس مجمع نمايندگان هر استان ابلاغ كرديم كه اعضاي اميدي خود را معرفي كنند» تصريح كرد: به زودي ليست اميد غربال شده و اسامي نمايندگان پايبند به فراكسيون را منتشر خواهيم كرد. برنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون